Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " فاکتورهای مهم و اساسیِ موفقیت در فرآیند مدیریت کسب و کار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فاکتورهای مهم و اساسیِ موفقیت در فرآیند مدیریت کسب و کار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Information Management
سال انتشار
2010
کد محصول
1007654
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
353 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Although business process management (‘BPM’) is a popular concept, it has not yet been properly theoretically grounded. This leads to problems in identifying both generic and case specific critical success factors of BPM programs. The paper proposes an underlying theoretical framework with the utilization of three theories: contingency, dynamic capabilities and task technology fit. The main premise is that primarily the fit between the business environment and business processes is needed. Then both continuous improvement and the proper fit between business process tasks and information systems must exist. The underlying theory is used to identify critical success factors on a case study from the banking sector

چکیده

امروزه، اگرچه مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) را می‌توان مفهومی رایج دانست ولی در حال حاضر این مفهوم به شکلی نظری پایه‌گذاری نشده است. این امر باعث شده تا مسائل و مشکلاتی در تشخیص فاکتورهای اساسی تأثیرگذار بر روی برنامه‌های PBM رخ دهد. در این مقاله قصد داریم تا چارچوبی تئوریک را با بکار گیری سه تئوری ارائه دهیم: احتمال، قابلیت پویا و تطبیق وظیف-فناوری. فرضیه‌ی اصلی این است که بین محیط کسب و کار فرآیند کسب و کار باید همخوانی و تطابق وجود داشته باشد. از این رو، بهبود مستمر و تطابق و همخوانی مناسب بین فرآیند کسب کار و سیستم‌های اطلاعاتی باید شکل گیرد. از نظریه ای که ارائه می‌دهیم به منظور تشخیص فاکتورهای اساسی در موفقیت در بخش بانکداری استفاده می‌شود.

1-مقدمه

حدود 40 سال است که مسئله‌ی تطابق و هم‌خوانی در بین سازمان، و ساختار، استراتژی، فرآیندها و فناوری آن به یک مبنایی برای نظریه‌پردازی و پژوهش مبدل گشته است (کانلسی، لیتیک و پائول 1999). تغییر محیط اقتصادی، منجر به افزایش گرایش و تمایل افراد به بهبود فرآیندهای کسب و کار سازمانی و ارتقای کارائی سازمان‌ها گردیده است (مک کوماک و همکاران، 2001). یکی از حوزه‌هایی که با این چالش‌ها روبرو می‌باشد، حوزه‌ی مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) بوده که بیش از یک دهه است که مقالات و پژوهش‌های زیادی در این حوزه ارائه گردیده است...



ثبت سفارش جدید