Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک پروتکل هویت سنجی RFID فرا سبک وزن، با بکار گیری عملیات جایگشت و CRC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک پروتکل هویت سنجی RFID فرا سبک وزن، با بکار گیری عملیات جایگشت و CRC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Network and Computer Applications
سال انتشار
2013
کد محصول
1007660
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Radio Frequency Identification (RFID) technology will become one of the most popular technologies to identify objects in the near future. However, the major barrier that the RFID system is facing presently is the security and privacy issue. Recently, an ultralightweight RFID authentication protocol with permutation has been proposed to provide security and prevent all possible attacks. However, it is discovered that a type of desynchronization attack can successfully break the proposed scheme. To overcome the vulnerability under the desynchronization attacks, we propose an approximate ultralightweight RFID authentication protocol which integrates the operation of the XOR operator, build-in CRC-16 function, the permutation and secret key backup technology to improve the security functions without increasing any security cost. We formally verify the security functionality of the proposed scheme by using Simple Promela Interpreter (SPIN). Analysis shows that our proposal has a strong ability to prevent existing possible attacks

چکیده

فناوری تشخیص فرکانس رادیوئی (RFID) یا آرفید به یکی از رایج‌ترین فناوری‌ها برای تشخیص اشیاء در آینده‌ی نزدیک مبدل خواهد گردید. اگرچه موانع عمده‌ای که امروزه سیستم RFID با آن روبرو می‌باشد، شامل حریم و امنیت می‌باشد. اخیراً، یک پروتکل هویت سنجی  فر اسبک وزن RFID با  استفاده از عملیات جایگشت پیشنهاد گردیده است تا امنیت را تضمین نموده و جلوی همه‌ی انواع حملات احتمالی را بگیرد. اگرچه کشف شده است که یک نوعی از حمله‌ی سنکرون زدایی می‌تواند به شکلی موفقیت آمیز، شمای پیشنهادی را مورد شکست قرار دهد. به منظور غلبه بر آسیب‌پذیری‌های ناشی از حملات سنکرون زدایی، یک پروتکل هویت سنجی فر اسبک وزن RFID را ارائه می‌دهیم که اقدام به ادغام عملیات عملوند XOR، توابع داخلی CRC-16، جایگشت و فناوری پشتیبان گیری از کلید محرمانه نموده تا بتواند کارکردهای امنیتی را بدون افزایش هزینه‌های امنیتی، افزایش دهد. ما به شکلی رسمی، کارکرد امنیتی در شِمای پیشنهادی را با استفاده از یک مفسر ساده‌ی Promela ( و یا SPIN) اثبات خواهیم کرد. تحلیل‌ها نشان می‌دهد که روش پیشنهادی ما از توانایی بالایی در اجتناب از حملات احتمالی وجود برخوردار می‌باشد.

1-مقدمه

 فناوری تشخیص فرکانس رادیوئی (RFID) را می‌توان یک فناوری برای تشخیص خودکار اشیاء و افراد دانست (جلیس 2006). یک اپلیکیشن RFID، شامل سه المان کلیدی می‌باشد: تگ‌ها یا برچسب‌های Rfid، خوانشگرهای RFID و یک سرور پایگاه داده‌ای بک‌اند که توانایی تشخیص اشیاء را با سرعت و میزان صحت افزایش یافته دارد.  از این خوانشگر برای مورد پرس و جو قرار دادن  شناسه‌ی تگ (TID) و فوروارد آن برای سرور استفاده می‌شود. زمانی که تگ، به عنوان یک تگ معتبر شناسایی شد، این سرور اقدام به بررسی اطلاعاتِ نگهداری شده توسط تگ نموده تا پردازش‌های بیشتر را بر روی آن انجام دهد. تگ‌های RFID به سه دسته تقسیم می‌شوند: فعال، نیمه منفعل و منفعل. تگ‌های فعال  برای ایفای نقش خود به باتری نیاز دارند به طوری که بتوانند به شکلی فعال با خوانشگرها ارتباط داشته باشند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






RFID
Ultralightweight
Permutation
Desynchronization
SPIN

ثبت سفارش جدید