Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کدهای RING-TCM برای QAM " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کدهای RING-TCM برای QAM
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Department of Electrical Engineering, University of Manchester, Manchester
سال انتشار
1993
کد محصول
1007861
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
466 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Multilevel convolutional codes based on rings of integers modulo-4 suitable for rectangular QAM constellations are presented. Codes performing at similar or better coding gains than binary TCM codes which have similar or less complex decoders than these and which, in addition, are 90° phase rotationally invariant are reported in this paper. This means a significant improvement on channels subject to likely loss of phase synchronization

چکیده

کدهای کانولوشن چند سطحی بر اساس حلقه اعداد صحیح پیمانه 4، به طور مناسبی برای منظومه فلکی QAM مستطیلی شکل ارائه شده اند. عملکرد کدها منجر به گین­های کدینگ مشابه و یا بهتر نسبت به کدهای باینری TCM می­ شود و رمزگشاها با پیچیدگی مشابه یا کمتر نسبت به آنها ارائه می­ شوند و  علاوه بر این، در این مقاله گزارش شده است که نسبت به چرخش فاز   درجه تغییر ناپذیر است. این بدان معنی است که بهبود قابل توجهی در کانال­های با تلافات محتمل از هماهنگ سازی فاز، حاصل می ­شود.   

1-مقدمه

هدف این مقاله ارائه یک مدولاسیون کد شده ترلیس (TCM) جدید بر اساس روش حلقه اعداد صحیح پیمانه-4، Z4، است که برای منظومه فلکی مدولاسیون تربیع دامنه (QAM) مستطیلی مناسب است. QAM به طور گسترده ای در کانال­ های باند محدود (رادیو دیجیتال، تلفن، و غیره) استفاده می­ شود، اما زمانی که سیگنالینگ از طریق کانا ل­های بسیار غیر خطی مانند شبکه های ماهواره­ای عبور می ­کند سبب می­ شود که عملکرد آن به شدت افت کند و بنابراین مورد استفاده قرار نگیرد. با این حال، نیاز به خطی­ سازی موفق HPA (تقویت کننده قدرت)، TWTA (تقویت کننده موج ارسالی) و SSPA (تقویت کننده توان حالت جامد)، استفاده از QAM در سیستم های ماهواره ای را پیش­بینی می­کند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




QAM
Ring-TCM code
Multilevel convolutional code

ثبت سفارش جدید