Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " یادداشتی بر محافظه‏ کاری حسابداری در ارزیابی ارزش درآمد پسماند و رشد غیر عادی سود " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یادداشتی بر محافظه‏ کاری حسابداری در ارزیابی ارزش درآمد پسماند و رشد غیر عادی سود
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The British Accounting Review
سال انتشار
2013
کد محصول
1007917
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
268 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تأثیر حسابداری محافظه‏ کارانه بر مدل‏ های ارزیابی درآمد پسماند و رشد غیر عادی سود در این یادداشت بررسی می شود. با محدود کردن تحلیل‏ ها به مدل‏ های محدود پویایی اطلاعات (مدل‏ های اصلی در  تحقیق السون، 1995؛ اولسون و جاتنر-ناروس، 2005)، دریافتیم که هر دو مدل‏ درصورتیکه عوامل ثبات درآمد پسماند یا رشد غیر عادی سود شرایط مشخصی را ایجاد کنند، می‏ توانند محافظه ‏کاری حسابداری را کنترل کنند. در مقایسه‏ ی ویژگی‏ های مجاز سری‏ های زمانی، مدل رشد غیرعادی سود می‏ تواند بصورت محافظه‏ کارانه درآمدهای تورش دار را در اولین دوره‏ ی پیش‏بینی بیشتر از مدل درآمد پسماند کنترل کند. با این حال، این امر مستلزم آن است که رشد تورش محافظه ‏کارانه در دومین دوره‏ ی پیش‏بینی خیلی زیاد نباشد. هر دو مدل در تعادل رقابتی 0-NPV با یک رشد کاملاً ثابت،‏ به طور برابر به خوبی کار می‏ کنند. جزئیات بیشتر نشان می‏ دهند که در حضور محافظه‏ کاری حسابداری، مقدار منطقی عامل ثبات درآمد پسماند در مدل درآمد پسماند باید در فاصله‏ ی بین 1.0 و R (جایی که نرخ تنزیل+1=R) قرار گیرد، در حالی که عامل ثبات رشد غیر عادی سود در مدل رشد غیر عادی سود باید نزدیک به 1.0 باشد. این وضعیت نشان می دهد که عامل ثبات در مدل درآمد پسماند دست کم گرفته شده است در حالیکه عامل ثبات در مدل رشد غیر عادی سود در تحقیق تجربی قبلی مورد اغراق واقع شده است. 

1-مقدمه

تحقیق و آموزش حاضر در تحلیل مالی و ارزیابی ارزش مبتنی بر حسابداری به طور معناداری بوسیله‏ی مدل‏های ارزشیابی پیشنهادی در تحقیق فلتهام و اولسون (1995)، اولسون (1995) و السون و جاتنر-ناروس (2005) تحت ‏تأثیر قرار گرفته است. در اولین تحقیق از میان دو تحقیق، چهارچوب درآمد پسماند با مشخص کردن ارتباط بین درآمدهای حسابداری، ارزش‏ دفتری سرمایه، و ارزش دارایی مالکان شروع شد. در مقاله‏ ی سوم، ارزیابی رشد غیر عادی سود با ارتقای این ایده نشان داد که درآمدهای پیش‏رو و رشد سود اهمیت درجه اول را در ارزیابی سرمایه دارند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Abnormal earnings growth
Conservative accounting
Financial analysis

ثبت سفارش جدید