Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " چالش های امنیت داده ها و راه حل های آن در محاسبات ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چالش های امنیت داده ها و راه حل های آن در محاسبات ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2015
کد محصول
1007952
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
681 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Cloud Computing trend is rapidly increasing that has an technology connection with Grid Computing, Utility Computing, Distributed Computing. Cloud service providers such as Amazon IBM, Google's Application, Microsoft Azure etc., provide the users in developing applications in cloud environment and to access them from anywhere. Cloud data are stored and accessed in a remote server with the help of services provided by cloud service providers. Providing security is a major concern as the data is transmitted to the remote server over a channel (internet). Before implementing Cloud Computing in an organization, security challenges needs to be addressed first. In this paper, we highlight data related security challenges in cloud based environment and solutions to overcome

چکیده

روند محاسبات ابری به سرعت درحال افزایش است که یک اتصال (وابستگی) فناوری با محاسبات گرید (شبکه ای)، محاسبات سودمند و محاسبات توزیع شده دارد. ارائه دهندگان خدمات ابر مانند آمازون آی بی ام، برنامه های تحت وب گوگل، پلتفرم Azure مایکروسافت و غیره، کاربران را قادر می سازند تا برنامه ها را در محیط ابر توسعه داده و از هر نقطه ای به آنها دسترسی داشته باشند. داده های ابر در یک سرور راه دور با کمک سرویس های فراهم شده توسط ارائه دهندگان خدمات ابری ذخیره و بازیابی (دسترسی) می گردند. تامین امنیت نگرانی اصلی در هنگام انتقال داده ها به یک سرور راه دور از طریق یک کانال (اینترنت) می باشد. قبل ازپیاده سازی و اجرای محاسبات ابری در یک سازمان، ابتدا باید به چالش های امنیتی پرداخته شود. در این مقاله ما اطلاعات مربوط به چالش های امنیتی در محیط مبتنی بر ابر و راه حل های غلبه بر آن را نشان داده ایم.

1-مقدمه

مچاسبات ابری نسل آینده اینترنت مبتنی بر سیستم محاسباتی می باشد که خدمات آسان و قابل سفارشی سازی به منظور دسترسی یا کار با برنامه های مختلف ابری را برای کاربران فراهم می نماید. محاسبات ابری یک روش برای ذخیره و دستیابی به داده های ابری از هرنقطه ای را با اتصال به برنامه ابری از طریق اینترنت، فراهم می نماید ]1[. با انتخاب سرویس های ابری کاربران قادر به ذخیره کردن داده های محلی خودشان در یک سرور داده راه دور می باشند ]2[. داده های ذخیره شده در مرکز داده راه دور می توانند از طریق سرویس های ابری ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات مورد دسترسی یا مدیریت قرار گیرند. بنابراین ذخیره سازی داده ها دریک  مرکز داده راه دور برای پردازش آنها باید با نهایت دقت صورت پذیرد...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cloud computing
Data security
Data Access

ثبت سفارش جدید