Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " بررسی اجمالی مدیریتی نرم افزار متن باز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی اجمالی مدیریتی نرم افزار متن باز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Social Science Research Network
سال انتشار
2005
کد محصول
1008055
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
174 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Open source software programs such as Linux and Apache give any interested party access to the source code, leading to a distributed innovation model in which users actively participate in the product’s development. Often free, OSS products are distributed under many public licenses, are more reliable, and provide greater flexibility and choice. On the other hand, OSS leads to a proliferation of versions, and may appeal only to high-end users. The system leads to fascinating competitive and cooperative relationships among companies, between a company and a community, and among communities. How can managers choose?

چکیده

برنامه ­های نرم ­افزار متن ­باز مانند لینوکس و آپاچی به هر علاقه­ مندی دسترسی به متن مبدا را می دهد، که منجر به یک مدل نو آوری توزیع شده که در آن کاربران به صورت فعال در توسعه محصول مشارکت می ­کنند، می­ شود. محصولات OSS تحت بسیاری از مجوزهای عمومی اغلب رایگان، توزیع می­ شوند، قابل اتکا ترند، و انعطاف­ پذیری و انتخاب بیشتری را ارائه می ­دهند. به بیان دیگر، OSS منجر به تکثیر نسخ می ­شود، و ممکن است تنها متوسل به کاربران نهایی سطح بالا شود. این سیستم منجر به روابط جذاب رقابتی و همکاری میان شرکت ها، بین یک شرکت و یک جامعه و در میان جوامع می ­شود. مدیران چگونه می­ توانند انتخاب کنند؟

1-مقدمه

اکثر تولید کنندگان نرم افزار تجاری متن مبدا - دستورالعمل خامی که تعیین می ­کند یک برنامه چگونه کار می­ کند را به عنوان مالکیت معنوی ارزشمندی در نظر می­ گیرند و از این رو آن را در دسترس کاربران و یا عموم مردم قرار نمی ­دهند. در واقع، قانون ایالات متحده به سازندگان نرم ­افزار اجازه می­ دهد تا از انتشار متن مبدا برای نرم­ افزار کپی رایت شده برای95  سال خودداری کنند. با این حال، یک دسته از برنامه­ ها - که به طور کلی به آنها نرم ­افزار متن ­باز(OSS)  گفته می­ شود-  کد خود را با هر کاربر علاقه مندی به اشتراک می ­گذارند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Open Source Software
Linux
Business Model

ثبت سفارش جدید