Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " قوانین تیلور، رشد بلند مدت و عدم قطعیت واقعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
قوانین تیلور، رشد بلند مدت و عدم قطعیت واقعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Economics Letters
سال انتشار
2015
کد محصول
1008088
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
535 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

We study the effects of real uncertainty on long-run growth under different Taylor-type rules. We find a non-negligible relationship between real uncertainty and growth, which depends on the source of real uncertainty as well as on the type of the Taylor rule considered

چکیده

ما اثرات عدم قطعیت واقعی بر روی رشد را تحت قوانین نوع تیلور مختلف مطالعه می ­کنیم. ما یک رابطه غیر منفی بین عدم قطعیت واقعی و رشد پیدا کردیم، که به منبع عدم قطعیت واقعی و همچنین نوع قانون تیلور در نظر گرفته شده بستگی دارد.

1-مقدمه

به طور سنتی مدل­ های نیوکینزی (NK) از رشد برای تمرکز بر چرخه کسب و کار انتزاع می ­کنند. با این حال، از زمان مقاله اصلی توسط ریمی و ریمی (1995) بسیاری از کمک­های نظری و تجربی اهمیت ارتباط بین نوسانات کوتاه مدت و رشد بلند مدت را نشان داده ­اند. در یک مدل رشد درون ­زا، عدم قطعیت بر فعالیت افزایش دهنده رشد (یعنی پس ­انداز، فرآیند یادگیری، R & D) تاثیر می­ گذارد و روند رشد را اصلاح می­ کند. با وجود این نتایج، تعداد کمی از مقالات تعامل بین رشد و عدم قطعیت چرخه کسب و کار را در زمینه مدل ­های پولی تجزیه و تحلیل می ­کنند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Taylor rules
Endogenous growth
Real uncertainty

ثبت سفارش جدید