Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدیریت انرژی مبتنی بر منطق فازی چند عامله سیستم های ترکیبی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت انرژی مبتنی بر منطق فازی چند عامله سیستم های ترکیبی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Industry Applications
سال انتشار
2009
کد محصول
1008326
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Hybrid energy systems (HESs) for renewable energy sources are an interesting solution to power stand-alone systems. However, the energy management of such systems is quite complex when it relies on a central controller. With a central controller, the energy management system (EMS) has to be redesigned when the configuration is changed (for example, with the addition of a new device). This paper proposes a distributed EMS to control the energy flow in the HES. This distributed controller is based on multiagent-system (MAS) technology. With this concept, a HES is seen as a collection of different elements that collaborate to reach a global coordination. The agent approach for HES is explained, and a MAS is presented. Finally, a simulation model of the HES controlled by a MAS is proposed, and the system reaction is detailed

چکیده

سیستم های انرژی ترکیبی (HESs) برای منابع انرژی تجدید پذیر، راه حل جالبی برای سیستم های مستقل قدرت می باشند. با این حال، مدیریت انرژی چنین سیستمی بسیار پیچیده می شود وقتی که متکی بر یک کنترل کننده مرکزی باشد. با یک کنترل کننده مرکزی، سیستم مدیریت انرژی (EMS) طراحی  مجدد می شود  وقتی که پیکربندی تغییر می کند (برای مثال، با اضافه کردن یک دستگاه جدید). در این مقاله یک EMS توزیع  شده برای کنترل جریان انرژی در HES پیشنهاد شده است. این کنترل کننده توزیع شده بر اساس فن آوری سیستم چند عامله (MAS) می باشد. با این مفهوم، یک HES به عنوان مجموعه ای از عناصر مختلف دیده می شود که برای رسیدن به یک  هماهنگی جهانی باه هم همکاری می کنند. روش عامل برای HES توضیح داده شده است، و یک MAS ارائه شده است. در نهایت، یک مدل شبیه سازی HES کنترل شده توسط MAS ارائه شده است، و واکنش سیستم به طور دقیق توضیح داده شده است.

1-مقدمه

جامعه جهانی مسائل گرم شدن کره زمین به رسمیت شناخته شده است و انرژی های تجدید پذیر راه حل امیدوار  کننده برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می باشد. استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر یک پتانسیل فوق العاده ای برای بسیاری از برنامه های کاربردی ارائه  داده است، و به ویژه، سیستم های مستقل off-grid مزایای زیادی دارند. تأمین انرژی نقاط دورافتاده  با منابع تجدید پذیر حاکی از استفاده از دستگاه های ذخیره سازی با توجه به ماهیت نوسان تولید برق می باشد. علاوه بر این، منابع پشتیبان گیری، مانند موتورهای دیزل مستقل یا سلول های سوختی (FCS)، اغلب به سیستم به منظور افزایش قابلیت اطمینان سیستم های مستقل اضافه می شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید