Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تاثیر پارامترهای کنترل استاتکام بر روی افزایش توان انتقال موجود در بازارهای برق " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر پارامترهای کنترل استاتکام بر روی افزایش توان انتقال موجود در بازارهای برق
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2015
کد محصول
1008506
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Flexible AC Transmission Systems devices are becoming the imperative part of the transmission system network for power transfer enhancement. In this work, the impact of Static Compensator parameters has been analyzed for available transfer capability (ATC) enhancement. The main contribution of the paper is: (i) impact of STATCOM on the ATC determination for bilateral and multi-transactions (ii) Comparison of ATC values obtained in three different scenarios of STATCOM control parameters variations (iii) comparison of results without and with STATCOM controller parameters for the ATC enhancement. The study has been conducted on IEEE 24 bus Reliability Test System

چکیده

ابزارهای سیستم های انتقال انعطاف پذیر AC جزو یکی از بخش های ضروری شبکه های سیستم انتقال برای افزایش انتقال قدرت هستند. در این مقاله تاثیر پارامترهای جبران کننده ی استاتیک برای افزایش توان انتقال موجود ATC مورد آنالیز قرار گرفته است. اهداف اصلی این مقاله شامل موارد زیر است: (1) تاثیر استاتکام بر روی تعیین ATC برای روابط دوگانه و چندگانه (2) مقایسه ی مقادیر ATC بدست آمده در موارد مختلف و سه مورد از متغیرهای کنترل پارامتری استاتکام (3) مقایسه ی نتایج به همراه و بدون استفاده از پارامترهای کنترل کننده ی استاتکام برای افزایش ATC. این مطالعه برای سیستم تست اطمینان انتقال IEEE24 صورت گرفته است.

1-مقدمه

ابزارهای مرتبط به قدرت برق در حال حاضر در مرحله ی سازماندهی و ساخت مجدد هستند و از یک سری عملکردهای تنظیم شده ی بازار در دنیا استفاده کرده اند. در بازارهای تنظیم شده ضروری است که اپراتورهای سیستم مستقل (ISO) یک روش خلاقانه ی جدید و مستقل را برای شبکه ی انتقال و برای تمامی توزیع کنندگان قدرت و تولیدکنندگان جریان فراهم کنند. آن یک مسئولیت مجزا برای خریدار و فروشنده است که اطلاعات دقیق را به اپراتورهای سیستم ISO ارسال کنند که نیازمند دسترسی به توان انتقال شبکه به شکل مناسب و اولیه است و بنابراین خطوط می توانند برای کاربری بهینه استفاده شوند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید