Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " اثر ضعف کنترل داخلی بانک های تجاری بر ذخایر وام های زیان ده و مقررات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر ضعف کنترل داخلی بانک های تجاری بر ذخایر وام های زیان ده و مقررات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Contemporary Accounting & Economics
سال انتشار
2016
کد محصول
1008531
تعداد صفحات انگليسی
22
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
821 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه به بررسی این می ­پردازد که آیا ضعف کنترل داخلی اساسی (ICW) بانک­ های تجاری ذخایر و مقررات وام زیان ده را تحت تاثیر قرار می ­دهد. قانون­ گذاران بانک برای بهبود روش ­های کنترل داخلی بانک­ ها در جهت به دست  آوردن برآوردهای دقیق از قرار گرفتن در معرض وام ­های زیان ­ده مشتاق بوده اند. GAO (1991، 1994) گزارش می ­دهد که ذخایر وام زیان ­ده اغلب بر اساس نرخ ضرر تاریخی حتی برای وام­ های بزرگ، به جای ارزیابی اختلال وام ­های فردی تعیین می ­شود و ذخایر وام زیان ­ده گزارش شده شامل مقدار قابل توجهی از ذخایر مکملی است که به در معرض وام زیان­ ده قرار گرفتن مرتبط نیستند. ما انتظار داریم و دریافتیم که بانک ­های دارای ICW اصولی، به طور متوسط، ذخایر و مقررات وام زیان ­ده بالاتری در سال ­های ICW نسبت به سال ­های بدون ICW دارند. ما همچنین دریافتیم که بانک ­ها ICW با اقدامات اصلاحی موفق دیگر دارای سطوح بالاتری از ذخایر وام زیان ­ده و یا مقررات در سال آینده نیستند، در حالی که بانک­ هایی که گزارش ICW اصولی در هر دو سال جاری و سال بعد را می ­دهند به داشتن مقدار قابل توجه بالاتری از ذخایر و مقررات وام زیان ده در سال آینده ادامه می ­دهند.

1-مقدمه

اثربخشی کنترل داخلی بانک ­ها تحت بررسی دقیق قانون گذاران از سال 1991 بوده است. گزارش GAO در سال­ های 1991 و 1994 مستند می­ کند که بسیاری از بانک­ ها ورشکسته ذخایر و مقررات وام زیان­ ده نادرست با توجه به روش ­های کنترل داخلی ضعیف، تحریف صورت ­های مالی خود داشته­ اند. ذخایر وام زیان­ ده مقدار برآوردی قرار گرفتن بانک در معرض زیان برای پوشش وام ­های برجسته تخریب ­شده غیر قابل وصول است...

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Loan Loss Reserves
Loan Loss Provisions
Internal Control Weaknesses

ثبت سفارش جدید