Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " دورترارسانی کوانتومی دوسویه با استفاده از حالت خوشه ای پنج کیوبیتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دورترارسانی کوانتومی دوسویه با استفاده از حالت خوشه ای پنج کیوبیتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Theoretical Physics
سال انتشار
2016
کد محصول
1008631
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
5
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
247 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

We propose a scheme for bidirectional quantum teleportation by using a five-qubit cluster state. In our scheme, Alice can transmit an arbitrary two-qubit entangled state to Bob and at the same time Bob can teleport an arbitrary single-qubit state to Alice

چکیده

ما یک طرح برای دورترارسانی کوانتومی دو سویه با استفاده از یک حالت خوشه­ ای پنج کیوبیتی ارائه می­ کنیم. در طرح ما، آلیس می ­تواند یک حالت درهم تنیده دو کیوبیتی اختیاری را برای باب مخابره و در همان زمان باب می ­تواند یک حالت تک کیوبیتی اختیاری را برای آلیس تله ­پورت نماید.

1-مقدمه

دورترارسانی کوانتومی یک تکنیک مخابره یک حالت ناشناخته از فرستنده به دریافت کننده می ­باشد. از زمانی ­که اولین پروتکل دورترارسانی نظری، با استفاده از جفت یک در هم تنیده از دو ذره در 1993 ارائه شد [1]، بسیاری پروتکل دورترارسانی کوانتومی طرح ریزی و ابداع شده ­اند [2-7]. و برخی از این پروتکل ها پیش از این با آزمایش و تجربه پی برده (تحقق بخشده) شده ­اند. به ­عنوان یک حوزه جدید از دورترارسانی کوانتومی، توجه زیادی معطوف دورترارسانی کوانتومی دو سویه شده است (توجه زیادی دریافت کرده است). در سال 2013, اولین پروتکل دورترارسانی کوانتومی دوسویه با اعمال (به­ کاربردن) حالت خوشه ­ای به­ عنوان یک کانال کوانتومی گزارش شده بود [8]، تاکنون، چندین پروتکل دورترارسانی کوانتومی دو سویه با استفاده از حالت چند کیو بیتی به­ عنوان کانال کوانتومی، مورد ارزیابی قرار گرفته اند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Bidirectional quantum teleportation
Five-qubit cluster state
Two-qubit entangled state

ثبت سفارش جدید