Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " محلی سازی هدف مستقیم با یک شبکه راداری فعال " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محلی سازی هدف مستقیم با یک شبکه راداری فعال
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Signal Processing
سال انتشار
2016
کد محصول
1008715
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
38
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Target localization is commonly achieved by a decentralized two-step approach. Recently, studies proposed new promising centralized one-step algorithms. Using an active radar network, we study here the detection and estimation performances of a (one step, Direct Position Determination based) direct target position and velocity determination algorithm. Numerical results show the improvement of the proposed algorithm compared to a classical two-step method. The proposed method is also experimentally verified on real data

چکیده

محلی سازی هدف به طور معمول بوسیله یک رویکرد دو مرحله ای نا متمرکز به دست می آید. در سال های اخیر، مطالعات الگوریتم یک مرحله ای متمرکز جدیدی را پیشنهاد داده است. با استفاده از یک شبکه راداری فعال، در اینجا شناسایی و تخمین عملکردهایی از یک الگوریتم تعیین سرعت و موقعیت هدف مستقیم را مطالعه می کنیم (بر اساس تعیین موقعیت مستقیم، یک مرحله ای). نتایج عددی بهبود الگوریتم پیشنهاد شده در مقایسه با یک روش دو مرحله ای کلاسیک را نشان می دهد. هم چنین این روش پیشنهاد شده بر روی داده واقعی به صورت تجربی بررسی شده است.

1-مقدمه

محلی سازی هدف در شبکه های حسگر پراکنده همواره توجه قابل قبولی را از طریق جامعه پردازش سیگنال در دهه های اخیر به خود جلب کرده است. این مسئله از کاربردهایی همچون رادار، ردیاب صوتی، ارتباطات و ... بر میخیزد. به طور معمول، محلی سازی هدف به دو مرحله تکیه دارد. پارامترهای میانی، که اغلب سنجش نامیده می شوند (برای مثال، زمان ورود (TOAs) یا داپلر همان طور که در این مقاله بررسی شده است) ابتدا در هر گره به صورت جداگانه تخمین زده شده اند. در این تکنیک ها یک مجموعه گسترده ای از نوشته ها موجود می باشد ([1] را ببینید). در مرحله دوم، این مکان (یا سرعت) با استفاده از یک الگوریتم محلی سازی استنباط شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید