Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " سیستم کنترل روشنایی خیابان مبتنی بر WSN با مقیاس بزرگ: گامی به سوی یک شهر هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم کنترل روشنایی خیابان مبتنی بر WSN با مقیاس بزرگ: گامی به سوی یک شهر هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference and Exposition on Electrical and Power Engineering
سال انتشار
2014
کد محصول
1008833
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
8 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

This paper presents the field testing of a street lighting monitoring and control system. The system is based on a WSN network of the large-scale type that enables the remote control of street lighting lamps. The system also enables savings in terms of the electric power and maintenance costs. The architecture uses integrated Doppler sensors that allows for vehicle detection and help complete the power efficiency objective. Thus, when a vehicle is detected the light intensity of the lamps is increased to a preset level, so as not to affect road traffic safety, and reduced in the opposite case. Moreover, the system uses current sensors so as to allow for the identification of any possible malfunctions and thus facilitate the maintenance process. According to the obtained results, the system allows for an increased performance level and can be integrated in the Smart City concept

چکیده

در این مقاله تست میدانی از یک سیستم نظارت و کنترل روشنایی خیابانی ارائه شده است. این سیستم مبتنی بر یک شبکه WSN از نوع مقیاس بزرگ است که امکان کنترل از راه دور لامپ های روشنایی خیابانی را فراهم می کند. همچنین در این سیستم از لحاظ توان الکتریکی و هزینه های نگهداری، صرفه جویی می شود. این معماری از سنسورهای داپلر یکپارچه ای استفاده می کند که اجازه تشخیص خودرو را می دهد و به تکمیل هدف راندمان توان کمک می کند. بنابراین، هنگامی که یک وسیله نقلیه شناسایی شد، شدت نور لامپ به یک سطح از پیش تعیین شده افزایش می یابد، تا بر ایمنی ترافیک جاده ها اثر نگذارد، و در مورد مخالف کاهش می یابد. علاوه بر این، سیستم از سنسورهای جریان استفاده می کند تا امکان شناسایی هر نقص احتمالی را فراهم آورده و در نتیجه فرآیند تعمیر و نگهداری را تسهیل کند. با توجه به نتایج به دست آمده، سیستم امکان افزایش سطح عملکرد را فراهم می کند و می تواند در مفهوم شهر هوشمند ادغام شود.

1-مقدمه

مفهوم شهر هوشمند در چندین مرکز تحقیقاتی در طول چند سال گذشته در مرکز توجه قرار داشته است، و یک موضوع تحقیقاتی بسیار موضعی است. مفهوم شهر هوشمند مستلزم ادغام فن آوری اطلاعات به منظور ارائه استفاده از انرژی و دیگر منابع کارآمدتر است. چنین شهری باید با درخواست ها روبرو شود و با انتظارات از ساکنانش با استفاده از برخی راه حل های مدرن فناوری کنار بیاید که باعث بهبود راندمان توان می شود و همچنین به حفاظت از محیط زیست کمک می کند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Smart City
WSN
large-scale
street lighting control

ثبت سفارش جدید