Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک پژوهش مقایسه ای از تهاجمات به پایگاه داده ها و تکنیک های امنیتی داده ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک پژوهش مقایسه ای از تهاجمات به پایگاه داده ها و تکنیک های امنیتی داده ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
African Journal of Computing & ICT
سال انتشار
2014
کد محصول
1008975
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
585 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Security has become one of the important challenges that people are facing all over the world in every aspect of their lives likewise security in electronic world has a great significance. Present day global business environment presents numerous security threats and compliance challenges. To protect against data thefts and frauds, we require security solutions that are transparent by design. Data is most important in today’s world as it helps organizations as well as individuals to extract information and use it to make various decisions. Data are generally stored in database so that retrieving and maintaining it becomes easy and manageable. In this paper, concise review of major threats in database security, database security techniques along with their usage is presented and security policy also that should be enforced to reduce and eliminate the security threats

چکیده

امنیت یکی از چالش های مهمی شده است که مردم سراسر جهان در هر جنبه ای از زندگیشان با آن روبرو هستند. هم چنین امنیت در جهان الکترونیک اهمیت زیادی دارد. در فضای تجاری جهانی امروزه با تهدیدهای امنیتی بسیار و چالش های توافق شده ای مواجه هستیم. برای محافظت در برابر دزد ها و تقلب در داده ها نیازمند راه حل های امنیتی هستیم که بواسطه طرح و نقشه شفاف می شوند. داده ها در جهان امروز بسیار اهمیت دارند از آنجا که به سازمان ها به اندازه ی افراد کمک می کنند تا اطلاعات را استخراج کنند و برای تصمیم گیری های گوناگون مورد استفاده قرار دهند.داده ها معمولا در پایگاه داده ها ذخیره می شود. بنابراین بازیافت و نگهداری آن آسان و قابل مدیریت و کنترل است. در این تحقیق، بازنگری دقیقی از تهدیدات اصلی در امنیت پایگاه داده ها، تکنیک های امنیتی پایگاه داده ها به همراه استفاده شان ارائه می شود و سیاست امنیتی هم بررسی می گردد. سیاستی که از طریق آن تهدیدات امنیتی کاهش یافته و از بین می رود.

1-مقدمه

داده ها یا اطلاعات جزء اساسی است که کل سازمان بدان وابسته است. سرمایه­ با ارزش هر سازمان است. تقریبا تمامی سازمان های اجتماعی، دولتی و آموزشی و غیره سیستم­های اطلاعاتی شان دیگر عملکردهای عملی خود را بصورت خودکار در آورده­اند. آنها از پایگاه اطلاعاتی نگهداری می کنند که اطلاعات دقیق و حساسی را در بر دارد. بنابراین امنیت پایگاه داده ها یک امر جدی است. این نیازمندی آنقدر شدید است که موفقیت و شکست اهداف سازمان به مقدار و کیفیت داده ها تکیه دارد. بنابراین بطور معمول سازمان ها حاضر نیستند داده های اساسی موجود در باره­ی سازمان ها و تجارت شان را از دست بدهند­. بخش اصلی داده­ها در مخزنی بنام پایگاه داده ها ذخیره می شود...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Database
Access Control
Encryption
Security

ثبت سفارش جدید