Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل منطق فازی برای سرعت موتور القایی روتور سیم پیچ با بازیابی لغزش انرژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل منطق فازی برای سرعت موتور القایی روتور سیم پیچ با بازیابی لغزش انرژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
SICE Annual, 1999. 38th Annual Conference Proceedings of the
سال انتشار
1999
کد محصول
1008984
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
578 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Fuzzy logic control is considered for speed of wound rotor induction motors with slip energy recovery. The speed is limited at some range of sub-synchronous speed of the rotating magnetic field. By controlling speed by adjusting the resistance value in the rotor circuit the efficiency of power is reduced, because of the slip energy lost when it passes through the rotor resistance. The control system is designed to maintain efficiency of the motor. A fuzzy logic control method is applied for self-tuning the system by keeping the speed constant and adjusting the rotor current appropriate to the load. Good transient response without overshoot can be obtained

چکیده

کنترل منطق فازی برای سرعت موتور القایی روتور سیم پیچ با بازیابی لغزش انرژی در نظر گرفته می شود. سرعت در یک محدوده سرعت زیر-همزمان از میدان مغناطیسی چرخشی، محدود شده است. کنترل سرعت که با تنظیم مقدار مقاومت در مدار روتور رخ می ­دهد، راندمان توان کاهش می ­یابد، زیرا زمانی که از داخل مقاومت روتور عبور می ­کند انرژی لغزش از دست می رود. سیستم کنترل برای حفظ راندمان موتور طراحی شده است. روش کنترل منطقی فازی برای تنظیم خودکار سیستم با ثابت نگه داشتن سرعت و تنظیم جریان روتور متناسب با بار استفاده می گردد. پاسخ گذرای خوب بدون فراجهش می توان بدست آورد.

1-مقدمه

کنترل سرعت موتور القایی روتور سیم پیچی با بازیابی انرژی لغزش در نرخ های توان بالاتر مهم است. سرعت در زیر-همزمانی را می توان با تنظیم مقاومت در مدار روتور کنترل کرد، که باعث از دست دادن (تلفات) توان لغزش در مقاومت های خارجی روتور می گردد. اما تلفات را می توان با کمک یک اینورتر کموتاتوری خط به AC خط تبدیل کرد، که در آن جریان های روتور سه فاز توسط دیودها یکسوسازی شده اند تا توان را به مدار DC واسطه تغذیه کنند و توان را یک جهته سازند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





fuzzy logic control
wound rotor induction motor
slip energy recovery

ثبت سفارش جدید