Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بهبود طول عمر و دسترسی شبکه های ad hoc برای حالات اضطراری و رهایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهبود طول عمر و دسترسی شبکه های ad hoc برای حالات اضطراری و رهایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
New Contributions in Information Systems and Technologies
سال انتشار
2015
کد محصول
1008990
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
769 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

A mobile ad hoc network is a temporary, self-configuring network composed of nodes that communicate through wireless interfaces that can change their geographic location randomly. It is ideal for emergency and rescue scenarios in which an immediate action is necessary and when it may be the first form of communication available. Therefore, it is necessary for the network to be active as long as possible. Additionally, the communication between network nodes must be efficient. The present research demonstrates, EBCHP, a proactive, hierarchical routing protocol in which, by using the association and support strategies of the main nodes, the performance of the mobile ad hoc network improves and its lifetime is extended compared with BCHP

چکیده

یک شبکه ادهاک موبایل، یک شبکه موقت و خود برنامه ریز است که متشکل از گره هایی است که از طریق رابط های بی سیم ارتباط برقرار می کنند که می تواند موقعیت جغرافیایی خود را به طور تصادفی تغییر دهند. این برای حالات اضطراری و رهایی که در آن یک اقدام فوری لازم است و هنگامی که آن ممکن است به شکل اول ارتباط در دسترس باشد، ایده آل است. بنابراین، برای شبکه لازم است که تا زمان ممکن فعال باشد. علاوه بر این، ارتباط بین گره های شبکه باید کارامد باشد. پژوهش حاضر پروتکل مسیریابی فعال سلسله مراتبی EBCHP را نشان می دهد، که در آن، با استفاده از مشارکت و استراتژی های حمایت از گره اصلی، عملکرد شبکه ad hoc همراه را بهبود می بخشد و طول عمر آن در مقایسه با BCHP افزایش یافته است.

1-مقدمه

شبکه های تلفن همراه MANET (شبکه های موبایل ad hoc) شبکه های موقت و خود برنامه ریز هستند. گره های چنین شبکه ای عبارتند از منابع آن، مقصد، و پل های اطلاعاتی. این شبکه دارای منابع محدود (پهنای باند، باتری، و پردازش) است که باید به منظور بهبود عملکرد کل شبکه، به خوبی از آنها استفاده می شود. در این نوع شبکه، به حداکثر رساندن دسترسی، سرعت، و حالت شبکه به عنوان یک کل، مهم است. به عنوان مثال، اگر یک گره دارای باتری کافی نباشد و یا پردازنده آن اشباع شده باشد، برای جلوگیری از به خطر انداختن دسترسی کل شبکه، مشارکت آن باید به عنوان یک روتر در تبادل اطلاعات محدود شود...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Ad Hoc networks
rescue and emergency scenarios
Ad Hoc routing protocols

ثبت سفارش جدید