Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مرکز کنترل هوشمند انرژی برای ژنراتورهای پراکنده با استفاده از سیستم چندعاملی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مرکز کنترل هوشمند انرژی برای ژنراتورهای پراکنده با استفاده از سیستم چندعاملی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER SYSTEMS
سال انتشار
2015
کد محصول
1009055
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper presents the modeling of intelligent energy control center (ECC) controlling distributed generators (DGs) using multi-agent system. Multi-agent system has been proposed to provide intelligent energy control and management in grids because of their benefits of extensibility, autonomy, reduced maintenance, etc. The multi-agent system constituting the smart grid and agents such as user agent, control agent, database agent, distributed energy resources (DER) agent work in collaboration to perform assigned tasks. The wind power generator connected with local load, the solar power connected with local load and the ECC controlled by fuzzy logic controller (FLC) are simulated in MATLAB/SIMULINK. The DER model is created in client and ECC is created in server. Communication between the server and the client is established using transmission control protocol/internet protocol (TCP/IP). The results indicate that the controlling of DER agent can be achieved both from server and client

چکیده

این مقاله مدلسازی مرکز کنترل هوشمند انرژی (ECC) را به منظور کنترل ژنراتورهای پراکنده (DG) و با استفاده از سیستم چندعاملی بیان می کند. سیستم چند عاملی به منظور کنترل هوشمند انرژی و مدیریت شبکه ها پیشنهاد شده است به این دلیل که مزایای فراوانی از نظر قابلیت توسعه، قابلیت خودکار، کاهش تمهیدات حفظ و نگهداری و غیره دارا می باشد. سیستم چند عاملی خود تشکیل شده است از شبکه هوشمند و عامل هایی نظیر عامل مصرف کننده، عامل کنترل، عامل پایگاه داده، عامل منابع انرژی پراکنده (DER) که به منظور اهداف ذکر شده با هم همکاری می کنند. ژنراتور بادی متصل به بار محلی، واحد خورشیدی متصل به بار محلی و ECC ی کنترل شده به کمک کنترل منطق فازی (FLC) در محیط MATLAB/SIMULINK شبیه‌سازی شده اند. مدل DER در بخش مشتری و مدل ECC نیز در بخش سرور طراحی شده است. ارتباط بین سرور و مشتری با استفاده از پروتکل کنترلی انتقال/پروتکل اینترنت (TCP/IP) برقرار شده است. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که کنترل عامل DER را می توان هم از طرف مشتری و هم سرور انجام داد.

1-مقدمه

یک سیستم برق اقتصادی و کارآمد، در واقع یک جزء ضروری در اقتصاد ملی است. تقاضای انرژی برق روز به روز در حال افزایش است. امروزه، بیش از 21% از کل انرژی برق تولیدی در کشور هند در شبکه های انتقال (4% تا 6%) و توزیع (15% تا 18%) تلف می شود. می توان تلفات شبکه توزیع را با استفاده از فناوری های جدیدتر در بخش تولید توان از بین برد که به واسطه این فناوری ها، امکان کنترل و رصد بهتر فراهم خواهد شد. تلفات توزیع را در صورتی می توان کاهش داد که سیستم های DER در نزدیکی بار متصل شوند... 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Intelligent Energy Control Center
Distributed Generators
Multi-Agent System
Simulation

ثبت سفارش جدید