Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " روش ارزش فعلی خالص: روشی برای ارزیابی اقتصادی پروژه های ابتکاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش ارزش فعلی خالص: روشی برای ارزیابی اقتصادی پروژه های ابتکاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
19th International Scientific Conference; Economics and Management
سال انتشار
2014
کد محصول
1009058
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
292 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper is dedicated to the issue of innovative performance measurement. It focuses on techniques that can be employed for evaluation of single innovation project. The framework is based on detailed literature review and net present value (NPV) approach analysis. Furthermore, the paper investigates its pros and cons and discusses methods able to deal with NPV weaknesses. Used with care, these techniques can guide the management of innovation project by providing indications of its potential financial value

چکیده

این مقاله به مسئله سنجش عملکرد فعالیت های ابتکاری اختصاص دارد. این مقاله روی تکنیک هایی تمرکز دارد که می توان از آنها برای ارزیابی پروژه های ابتکاری منفرد استفاده کرد. چارچوب مذکور بر اساس بررسی جزئی مستندات و روش ارزش فعلی خالص (NPV) می باشد. علاوه بر این، این مقاله نظریات موافق و مخالف این روش را مورد بررسی قرار داده و روش هایی که می توانند نقطه ضعف های NPV را جبران کنند را نیز مورد بحث قرار می دهد. با دقت بیشتر، در می یابیم که تکنیک های مذکور می توانند پروژه های ابتکاری را از طریق ایجاد شاخص هایی برای ارزش مالی آن پروژه، مدیریت نمایند.

1-مقدمه

هدف علمی این مقاله دست یابی به اطلاعات و تحلیل وضعیت فعلی پروژه های ابتکاری و سنجش عملکرد آنها با استفاده از روش ارزش فعلی خالص (NPV) می باشد که در این روش در واقع یک روش خارجی خاص در گزارش های حرفه ای بوده و به کشور چک بر می گردد. علاوه بر این، مدیریت فعالیت های ابتکاری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که این مسئله خود یک حوزه از علوم بوده و شاخه ای از مدیریت استراتژیک می باشد. اگر بخواهیم میزان موفقت فعالیت های ابتکاری را ارزیابی کنیم، لازم است که ابتدا نوع معیار سنجش مورد استفاده برای ارزیابی را انتخاب نماییم. چندین راه مختلف برای ارزیابی عملکرد پروژه های ابتکاری وجود دارد از جمله شناسایی موانعی که ممکن است پروسه را تهدید کند، تنظیم معیارهایی برای حالت های خاص پروژه ابتکاری به منظور ارزیابی اقتصادی...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید