Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " کاربست های حسابداری مدیریت زیست محیطی در شرکت های تولید کوچک و متوسط " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاربست های حسابداری مدیریت زیست محیطی در شرکت های تولید کوچک و متوسط
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1009081
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
625 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این پژوهش عوامل و موانعی را که بر کاربست های حسابداری مدیریت زیست محیطی تاثیر می گذارد (از این پس شناخته شده با عنوان EMA) را بررسی می کند. این نظریه نهادی بکار گرفته شده است و اطلاعات از طریق پرسشنامه جمع آوری شده اند. این پژوهش خصوصا بر روی تشکیلات اقتصادی متوسط و کوچک (از این پس شناخته شده با عنوان SMEها)، شرکت های تولید کوچک و متوسط مالزی متمرکز است. این نتایج به این موضوع اشاره دارد که بیشتر شرکت ها دارای یک بودجه تخصیص یافته ای برای فعالیت های زیست محیطی و شیوه های فیزیکی EMA هستند. این مقاله درباره این موضوع بحث می کند که تحمیل یک عامل غالب برای شیوه EMA است و بنابراین، عواملی که EMA را توسعه می دهند باید بوسیله دولت مالزی و دیگر مقامات حل شوند.

1-مقدمه

 EMA به عنوان یک پاسخ به چالش های مواجه شده توسط سیستم های حسابداری مدیریت سنتی در ارتباط با فعالیت های زیست محیطی پدیدار شده است (بیرکی 1996، اریرا و همکارانش 2010 را ببینید). چانگ (2007)، EMA را به عنوان یک ابزاری تعریف کرده است که به شرکت ها در مدیریت عملکرد زیست محیطی کمک می کند و اطلاعات زیست محیطی را به سایر گروه های ذینفع داخلی و خارجی گزارش می دهد. تاثیر بهتر زیست محیطی و هزینه های مربوط به آن، و نیز شکست سیستم های حسابداری مرسوم برای مهیا کردن اطلاعات مورد نیاز برای کاهش این اثرات و هزینه ها، به صورت چشم گیری منجر به امر غیر منتظره EMA شده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید