Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " به سوی یک چهارچوب تخلیه بر اساس تحلیل داده های بزرگ در محیط های رایانش ابری موبایل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
به سوی یک چهارچوب تخلیه بر اساس تحلیل داده های بزرگ در محیط های رایانش ابری موبایل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2015
کد محصول
1009126
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
894 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Mobile Cloud Computing (MCC) is the combination between cloud computing and mobile devices. The challenge for mobile devices is to provide solutions for their limited resources, and it would be possible through cloud computing by running memory intensive operations on distant servers. This paper proposes a framework for code offloading based on big data analytics in mobile cloud environments

چکیده

رایانش ابری موبایل (MCC)، ترکیب رایانش ابری و دستگاه های موبایل می باشد. چالش دستگاه های موبایل، ارائه راه حل هایی برای منابع محدود آن ها است و این امر از طریق رایانش ابری با اجرای عملیات حافظه روی سرورهایی در فواصل دور انجام می شود. این مقاله چهارچوبی برای تخلیه کد روی تحلیل های داده بزرگ در محیط های رایانش ابری موبایل ارائه می نماید.

1-مقدمه

رایانش ابری، مدلی برای ایجاد سهولت، دسترسی به منابع محاسباتی قابل تنظیم مشترک بر اساس نیاز (مانند شبکه‌ها، سرورها، دستگاه های ذخیره سازی، برنامه های کاربردی و سرویس ها) است که می توانند به سرعت فراهم شوند و با کمترین تلاش مدیریتی یا تعامل با ارائه کننده سرویس، منتشر شوند [1]...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Mobile Cloud Computing
Big Data
Offloading

ثبت سفارش جدید