Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,787,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " رویکردی یکپارچه جهت تجزیه و تحلیل و بهینه سازی انبار: یک مطالعه موردی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رویکردی یکپارچه جهت تجزیه و تحلیل و بهینه سازی انبار: یک مطالعه موردی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers in Industry
سال انتشار
2015
کد محصول
1009127
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
41
قیمت بر حسب ریال
1,787,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The paper focuses on the analysis and optimization of production warehouses, proposing a novel approach to reduce inefficiencies which employs three lean manufacturing tools in an integrated and iterative framework. The proposed approach integrates the Unified Modeling Language (UML) – providing a detailed description of the warehouse logistics – the Value Stream Mapping (VSM) tool – identifying non-value adding activities – and a mathematical formulation of the so-called Genba Shikumi philosophy – ranking such system anomalies and assessing how they affect the warehouse. The subsequent reapplication of the VSM produces a complete picture of the reengineered warehouse, and using the UML tool allows describing in detail the updated system. By applying the presented methodology to the warehouse of an Italian interior design producer, we show that it represents a useful tool to systematically and dynamically improve the warehouse management. Indeed, the application of the approach to the company leads to an innovative proposal for the warehouse analysis and optimization: a warehouse management system that leads to increased profitability and quality as well as to reduced errors

چکیده

با تمرکز بر تجزیه و تحلیل و بهینه سازی تولید انبارها، این مقاله یک روش جدید برای کاهش ناکارآمدی را پیشنهاد می نماید، که سه ابزار تولید ناب را در یک چارچوب یکپارچه و تکرار شونده بکار می ­گیرد. روش پیشنهادی ابزارهای زیر را با یکدیگر ادغام و تجمیع می کند، زبان مدل سازی یکپارچه (UML) - که شرح مفصلی از سازمان لجستیک انبار ارائه می کند- ابزار نگاشت جریان ارزش (VSM) – که فعالیت های غیر ارزش افزوده را شناسایی می کند- و یک فرمول بندی ریاضی به نام فلسفه Genba Shikumi – که ناهنجاری­ های چنین سیستمی را رتبه بندی کرده و نحوه تاثیر آنها بر  انبار را ارزیابی می نماید. بکارگیری مجدد VSM، یک تصویر کامل از انبار مهندسی مجدد تولید می کند، و استفاده از ابزار UML امکان توصیف جزئیات سیستم به روز را می دهد. با استفاده از روش ارائه شده برای انبار یک تولید کننده طراحی داخلی ایتالیایی، نشان می دهیم که روش پیشنهادی یک ابزار مفید برای بهبود سیستماتیک و پویای مدیریت انبار است. در واقع، استفاده از این روش برای این شرکت منجر به یک طرح نو آورانه برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی انبار می شود: یک سیستم مدیریت انبار که منجر به افزایش سودآوری و کیفیت و همچنین کاهش خطا می شود.

1-مقدمه

امروزه، عواملی مانند جهانی شدن، رقابت، تغییرات سریع بازار، چرخه عمر کوتاه محصول، بهره وری بالا و کاهش زمان فروش، به مراتب گسترده تر از گذشته بر لجستیک تولید تاثیر گذاشته است [1-5]. چنین سناریوی پیچیده ای منجر به جذابیت قابل توجهی در طراحی، برنامه ریزی و کنترل سیستم های انبار به عنوان موضوع پژوهش جدید شده است ([6-10]، گو و همکاران، 2010؛ [11،12]). انبارها ممکن است به عنوان ایستگاه های رسیدگی به مواد اختصاص داده شده برای دریافت، ذخیره سازی، چیدن سفارش، تجمیع، مرتب سازی و بارگیری کالاها [13] تعریف شوند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Warehouse
Analysis
Optimization

ثبت سفارش جدید