Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مطالعه ای روی مباحث امنیتی در شبکه های اقتضایی وسایل نقلیه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه ای روی مباحث امنیتی در شبکه های اقتضایی وسایل نقلیه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Alexandria Engineering Journal
سال انتشار
2015
کد محصول
1009154
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
37
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
852 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Vehicular Ad hoc NETworks are special case of ad hoc networks that, besides lacking infrastructure, communicating entities move with various accelerations. Accordingly, this impedes establishing reliable end-to-end communication paths and having efficient data transfer. Thus, VANETs have different network concerns and security challenges to get the availability of ubiquitous connectivity, secure communications, and reputation management systems which affect the trust in cooperation and negotiation between mobile networking entities. In this survey, we discuss the security features, challenges, and attacks of VANETs, and we classify the security attacks of VANETs due to the different network layers

چکیده

شبکه های اقتضایی وسایل نقلیه موارد خاصی از شبکه های اقتضایی هستند که علاوه بر فقدان زیرساخت، موجودیت های ارتباطی در این شبکه ها با شتاب های مختلفی در حال حرکت هستند. از این رو، این مسئله مانع از ایجاد مسیرهای قابل اعتماد نقطه به نقطه و امکان انتقال داده به صورت کارا می شود. بنابراین، VANET ها دارای چالش های امنیتی و نگرانی‌هایی در مورد شبکه های مختلف به منظور دسترس پذیری در تمام مکان ها، برقراری ارتباط امن و سیستم های مدیریت اعتبار می باشند که این مسائل روی اعتماد در تقابل و تماس بین موجودیت های شبکه موبایل تاثیر می گذارند. در این مطالعه، ما ویژگی ها، چالش ها و حملات بهVANET ها را بررسی می کنیم و حملات امنیتی VANET ها در لایه‌های مختلف شبکه را طبقه بندی می کنیم.

1-مقدمه

VANET ها موارد خاصی از شبکه های اقتضایی هستند که موجودیت های آن که با هم در ارتباط اند، وسایل نقلیه می باشند و دارای زیرساخت های غیرثابت و یا بدون زیرساخت می باشند. VANET ها برای ایجاد سهولت و سرویس های انعطاف پذیر و اطلاعاتی در مورد مسافران در طی مسیر مانند اطلاع دادن به آن ها در موارد اضطراری بعد از طی مسافت های خاص ایجاد شده اند. VANET ها دارای کاربردهای مختلفی هستند که می تواند در ارتباطات همتا به همتا (P2P) و یا ارتباطات چند هاپی استفاده شود...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Vehicular Ad hoc Networks
Routing protocols
Security threats

ثبت سفارش جدید