Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل کنندۀ هماهنگ فازی برای پایداری سیستم قدرت و تنظیم ولتاژ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل کنندۀ هماهنگ فازی برای پایداری سیستم قدرت و تنظیم ولتاژ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electric Power Systems Research
سال انتشار
2004
کد محصول
1009189
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
948 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper deals with the design of a fuzzy based coordinated controller to prevent an electric power system losing synchronism after a large sudden fault and to achieve good post-fault voltage level. The developed controller has a fuzzy logic unit (FLU) which, accepts change in terminal voltage and speed deviation as its inputs and generates the required weightage for the transient controller and voltage controller. The performance of the proposed controller is compared with those existing control switching coordinate controller. The simulation study is carried out for the configuration of a single machine infinite bus power system

چکیده

این مقاله برای جلوگیری از ناهمزمانی سیستم قدرت پس از وقوع خطای بزرگ ناگهانی و برای رسیدن به سطح ولتاژ خوبی پس از خطا، به طراحی کنترل کنندۀ هماهنگ فازی می پردازد. این کنترل کنندۀ توسعه یافته دارای واحد منطق فازی (FLU) می باشد که تغییر ولتاژ ترمینال و انحراف سرعت را به عنوان ورودی خود می پذیرد و وزن های مورد نیاز برای کنترل کنندۀ گذرا و کنترل کنندۀ ولتاژ را تولید می کند. عملکرد کنترل کنندۀ پیشنهادی با کنترل کنندۀ هماهنک سوئیچینگ موجود مقایسه می شود. شبیه سازی برای پیکربندی سیستم قدرت تک ماشین با باس بی نهایت انجام شده است.

1-مقدمه

در این مقاله، به مسئلۀ پایداری گذرا و تنظیم ولتاژ سیستم قدرت رسیدگی می کنیم. سیستم های قدرت امروزی ساختار بزرگی دارند و به کار گیری و کنترل آنها پیچیده است. این مشکلات ناشی از اختلال بزرگ در سیستم قدرت، تغییر بار و اتصالات درونی می باشند. اختلال بزرگ در سیستم قدرت که در نزدیکی ژنراتور رخ می دهد، باعث ایجاد تغییرات بزرگی در زاویۀ بار، انتقال توان و ولتاژ ژنراتور می شود، که ممکن است موجب ناهمگام شدن ماشین شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Power system
Fuzzy logic
Coordinate control

ثبت سفارش جدید