Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " راهبردهایی برای پایش کیفیت توان – نتایج برگرفته از کار تحقیقی CIGRE/CIRED JWG C4.112 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
راهبردهایی برای پایش کیفیت توان – نتایج برگرفته از کار تحقیقی CIGRE/CIRED JWG C4.112
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE 16th International Conference on Harmonics and Quality of Power
سال انتشار
2014
کد محصول
1009237
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper summarizes major results of the CIGRE/CIRED JWG C4.112 - “Guidelines for Power quality monitoring - measurement locations, processing and presentation of data”. The results presented in this paper cover the work of JWG from January 2011 to January 2014. The paper provides information about the current PQ monitoring practices and makes recommendations for future monitoring campaigns considering monitoring locations, selection of monitoring parameters, and presentation of monitoring results

چکیده

این مقاله، نتایج اصلی CIGRE/CIRED JWG C4.112 – "راهبردهایی برای پایش کیفیت توان- مکان های اندازه گیری، پردازش و ارائه داده ها" را به طور خلاصه بیان می کند. نتایج ارائه شده در این مقاله، در بر گیرنده کار تحقیقی گروه JWG از ژانویه 2011 تا ژانویه 2014 می باشد. این مقاله اطلاعاتی درخصوص روش های پایش PQ فعلی ارائه کرده و پیشنهاداتی برای انجام پایش های آینده با در نظر گرفتن موقعیت ها، انتخاب پارامترها و بیان نتایج انجام آن را ارائه می دهد.

1-مقدمه

در سال های اخیر، افزایش قابل توجهی در میزان پایش کیفیت توان واقع در سیستم های قدرت به وجود آمده است. تعداد زیادی از طرح های پایش در اقصی نقاط دنیا با هدف اصلی ارزیابی کیفیت توان سیستم های قدرت در سطوح ولتاژ مختلف انجام شده اند. به طور قطع، پایش مقادیر جریان و ولتاژ در سیستم قدرت، به اپراتور یا بهره بردار شبکه اطلاعاتی راجع به عملکرد شبکه آنها برای کل سیستم و هر یک از مکان ها و مشترکین مجزا ارائه می دهد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Power quality
power quality measurements
power quality monitoring
power quality parameters

ثبت سفارش جدید