Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " محل و اندازه مطلوب خازن گذاری در سیستم های توزیع شعاعی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی کاوش باکتریایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محل و اندازه مطلوب خازن گذاری در سیستم های توزیع شعاعی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی کاوش باکتریایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electrical Power and Energy Systems
سال انتشار
2015
کد محصول
1009263
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This study introduces a new long term scheduling for optimal allocation of capacitor bank in radial distribution system with the objective of minimizing power loss of the system subjected to equality and in equality constraints. In the proposed method the new integrated approach of Loss Sensitivity Factor (LSF) and Voltage Stability Index (VSI) are implemented to determine the optimal location for installation of capacitor banks. Bacterial Foraging optimization algorithm (BFOA) is proposed to find the optimal size of the capacitor banks. The proposed method is applied on IEEE 34-bus and 85-bus radial distribution system with all possible load changes. The load is varied from light load (50%) to peak load (160%) with a step size of 1% and optimization procedure is followed to entire period. The generalized equation obtained from the curve fitting technique is very much helpful for the Distribution Network Operators (DNOs) to adjust the capacitor size according to the load changes. The simulated results demonstrate well the performance and effectiveness of the proposed method

چکیده

این مطالعه به معرفی یک برنامه ریزی بلند مدت جدید برای تخصیص بهینه خازن در سیستم توزیع شعاعی با هدف به حداقل رساندن از دست دادن قدرت سیستم در معرض برابری و در محدودیت برابری، می پردازد. در روش پیشنهادی رویکرد یکپارچه جدید از دست دادن ضریب حساسیت (LSF) و شاخص پایداری ولتاژ (VSI) برای تعیین محل بهینه برای نصب و راه اندازی بانک های خازنی، به کار گرفته شدند. برای پیدا کردن اندازه بهینه بانک های خازنی الگوریتم بهینه سازی کاوش باکتریایی پیشنهاد شده است. روش پیشنهادی بر سیستم توزیع شعاعی EEE 34-bus و 85-bus با تمام تغییرات بار ممکن اعمال می شود. بار از بارسبک (50٪) به اوج بار (160٪) با یک مرحله به اندازه 1٪ متغیر است و روند بهینه سازی در تمام مدت دنبال میشود. معادله تعمیم یافته به دست آمده از روش برازش منحنی برای اپراتورهای شبکه توزیع (DNOs) در تنظیم اندازه خازن با توجه به تغییرات بار بسیار مفید است. نتایج شبیه سازی به خوبی عملکرد و اثربخشی روش ارائه شده را نشان می دهد.

1-مقدمه

برآورد شده است که 13 درصد از کل تولید نیرو در مرحله توزیع با عنوان I2R از دست داده می شود. ثابت شده است که نصب و راه اندازی خازن میتواند به طور چشمگیری از اتلاف نیرو بکاهد و پروفایل ولتاژ را بهبود بخشد. از این رو به کاهش مصرف برق از فیدر کمک خواهد کرد. جایگذاری نادرست خازن منجر به کاهش مزایای سیستم می شود و حتی کل سیستم کنترل عملیات را به مخاطره می اندازد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید