Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یخچالی هوشمند، با قابلیت نظارتی از طریق اینترنت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یخچالی هوشمند، با قابلیت نظارتی از طریق اینترنت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IJCA Special Issue on “Wireless Information Networks & Business Information System” WINBIS
سال انتشار
2011
کد محصول
1009270
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
694 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

In conventional or standard refrigerator there is no system of automatically monitoring the materials or food items and also  it will not replace immediately. An intelligent refrigerator is  one which possesses self monitoring  capability of food item  or material with minimal or no human intervention. Such a  product should have the capability of automatically detecting  and alerting the consumer of the need to restock or replenish dwindling supplies. In our system the refrigerator automatically keeps the track of the amount of empty space,  and therefore indirectly the amount of items in refrigerator compartments. The system will automatically inform the  owner about the status of the refrigerator through short  massage service (SMS)  and also shop owner through the fast  Ethernet network. The system also has LCD display screen  and buzzer on the door of the refrigerator. LCD display screen  displays the message when the items are over and at the same  time buzzer is on, which indicates to  home members about the  stock of the refrigerator

چکیده

در یک یخچال استاندارد و یا معمولی، هیچ سیستمی برای نظارتِ خودکار بر مواد و آیتم‌های غذاییِ داخل آن وجود نداشته و شاید نتوان جایگزینی فوری برای یخچال پیدا کرد. یک یخچال هوشمند، از قابلیت خود نظارتیِ آیتم ها و مواد غذایی داخل یخچال با کمترین سطح دخالت انسان و یا حتی بدون دخالت انسان برخوردار می باشد. این یخچال باید بتواند نیاز به پر سازی و یا احیای ذخایر موجود در یخچال را تشخیص داده و آن را به اطلاع مشتری برساند. در سیستم پیشنهادی ما، یک یخچال به شکلی خودکار می تواند حجم فضای خالی در یخچال را پیدا کرده و به صورت غیرمستقیم، حجم آیتم های موجود در قفسه های یخچال را نیز مشخص نماید. این سیستم می تواند وضعیت یخچال را از طریق سرویس پیام کوتاه (SMS) به مالک آن اطلاع داده و یا حتی می تواند از شبکه ی اترنت سریع برای اطلاع رسانی به مالک فروشگاه در خصوص وضعیت یخچال استفاده نماید. این سیستم دارای یک صفحه نمایش LCD و یک زنگ هشدار بر روی در یخچال می باشد. زمانی که آیتم های یخچال به اتمام می رسد، پیامی بر روی صفحه نمایش LCD نشان داده شده و در عین حال زنگ هشدار به صدا در می ­آید و به اعضای خانه در خصوص باز پر سازی یخچال اطلاع رسانی می شود.

1-مقدمه

در این پروژه در اصل بر روی طراحی یک یخچال هوشمند متمرکز هستیم؛ در این یخچال باید موجودیِ مواد موجود داخل آن مشخص شده و سپس در صورتی که موجودی یخچال از آستانه ی مشخصی کمتر بود، به صورت خودکار با استفاده از فناوری اترنت IEEE 802.3U و از طریق اینترنت باید سفارش محصول را به نزدیک ترین فروشگاه آنلاین ارسال کرد. در این سیستم از چندین حسگر حجم برای نظارت بر سطح موجودی آیتم های داخل یخچال استفاده می شود...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Intelligent Refrigerator
Monitoring
Internet

ثبت سفارش جدید