Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پیکربندی مجدد بلادرنگ شبکه توزیع با تولید توزیع شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیکربندی مجدد بلادرنگ شبکه توزیع با تولید توزیع شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electric Power Systems Research
سال انتشار
2014
کد محصول
1009318
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper presents a new methodology to perform the automatic reconfiguration of distribution networks incorporating distributed generation in normal operation. The power generation availability of wind turbines, solar photovoltaic panels and small hydropower are considered in the reconfiguration process. The real-time reconfiguration methodology is based on a heuristic method to determine the best settings. The method assumes that only remote controlled switches are considered in the analysis. The multicriteria analysis AHP (Analytic Hierarchy Process) method is employed to determine the best sequence of switching. The developed algorithms are integrated into a supervisory system, which allows real-time measurements and commands to the equipment. The proposed methodology is tested in a real network of a power utility and results are presented and discussed. To evaluate the performance and efficiency of the proposed method, different network reconfiguration scenarios with distributed generation were tested

چکیده

این مقاله یک روش جدید جهت انجام پیکربندی مجدد شبکه های توزیع به همراه تولید توزیع شده در بهره برداری عادی را ارائه می کند. دسترسی پذیری تولید برق در توربین های بادی، پنل های فوتوولتائیک خورشیدی و نیروگاه های برق آبی کوچک در فرآیند پیکربندی مجدد درنظر گرفته می شوند. روش پیکربندی مجدد بلادرنگ مبتنی بر روش ابتکاری جهت تعیین بهترین تنظیمات اتخاذ می شود. این روش فرض می کند که تنها سوئیچ های کنترل شده از راه دور در تحلیل در نظر گرفته شده است. روش تحلیل چندعاملی AHP (فرآیند سلسله مراتبی تحلیلی) به منظور تعیین بهترین توالی سوئیچینگ به کار گرفته می شود. الگوریتم های توسعه داده شده با یک سیستم نظارتی تلفیق می شود که اندازه گیری بلادرنگ و اعمال دستور به تجهیزات را مقدور می سازد. روش پیشنهاد شده در یک شبکه حقیقی از صنعت برق تست شده و نتایج ارائه و توصیف شده است. به منظور ارزیابی عملکرد و بازدهی روش پیشنهاد شده، روش های پیکربندی مجدد شبکه مختلف با تولید توزیع شده نیز تست شده اند.

1-مقدمه

نیاز جهت بهبود کیفیت و قابلیت اطمینان سیستم های قدرت به همراه نیازهای محیطی با تلاش برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و جایگزینی سوخت های فسیلی در تولید برق، تولید توزیع شده (DG) با استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر در بحث های مربوط به آینده توزیع سیستم های قدرت را مطرح می کند. روش های جدید و ابزارهای تحلیلی برای سیستم های توزیع با تولید توزیع شده ضروری بوده و توجهات زیادی را از طرف محققان شبکه های هوشمند و ریزشبکه ها به خود جلب کرده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




AHP
Automatic reconfiguration
Distribution network

ثبت سفارش جدید