Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " سیگنال دهی مود جریان با سرعت بالا برای خط انتقال با ارتباطات داخلی با در نظر گرفتن اثرات کراستالک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیگنال دهی مود جریان با سرعت بالا برای خط انتقال با ارتباطات داخلی با در نظر گرفتن اثرات کراستالک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
50th Midwest Symposium on Circuits and Systems
سال انتشار
2007
کد محصول
1009339
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
538 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

In this work an efficient approach is used to optimize the power and delay of the global interconnects. The low swing method is optimized and used for various lengths of the global interconnects. Current mode driver and receiver (CMDR) technique are presented. Additionally, a random search algorithm known as Simulated Annealing (SA), improved by an intelligent fashion using a piecewise linear and logarithmic cost function, has been employed to optimize power and delay of the long global interconnects. For verification purposes, several circuits are designed and simulated with Hspice for 0.13 mum technologies. The simulation results show a 25% reduction in power and a 28% reduction in delay with respect to previous designs in the literature

چکیده

در این تحقیق، یک روش مؤثر به منظور بهینه سازی توان و تأخیر ارتباط های داخلی به صورت سرتاسری ارائه شده است. روش نوسان پایین بهینه سازی شده و برای طول های مختلف ارتباطات سرتاسری به کار رفته است. روش درایور و رسیور مود جریان (CMDR) ارائه شده است. علاوه بر این، یک الگوریتم جستجوی تصادفی با عنوان تبرید شبیه سازی شده (SA) که به گونه ای هوشمند و با استفاده از یک تابع هزینه خطی تکه ای و لگاریتمی بهبود یافته است، به منظور بهینه سازی توان و تأخیر ارتباطات سرتاسری در فواصل طولانی به کار رفته است. به منظور تأیید این روش، چندین مدار طراحی شده و با Hspice تحت فناوری های 0.13 µm شبیه سازی شده است. نتایج شبیه سازی نشان دهنده 25% کاهش در توان و 28% کاهش در تأخیر در مقایسه با ساختارهای طراحی شده قبلی در مقالات می باشد.

1-مقدمه

مقیاس بندی مدارهای مجتمع به صورت سنتی و به صورت پیوسته باعث کوچک شدن سیستم ها و افزایش سرعت مدارهای مجتمع شده است. با این وجود، مقیاس بندی نه‌ تنها روی اندازه های سیستم و عملکرد آنها تأثیر مثبت دارد، بلکه دلیل اصلی اثرات منفی روی قابلیت اطمینان و یکپارچگی سیگنال در IC های دارای عمق زیرمیکرون می باشد. به عنوان مثال، تأخیر RC در سیم های آنچیپ اساساً به خاطر افزایش اندازه die و یک سری مشکلات فنی در مقیاس بندی خط فلز، افزایش می یابد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید