Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " نقش داده کاوی در CRM " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش داده کاوی در CRM
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Engineering Research
سال انتشار
2014
کد محصول
1009355
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
509 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Data mining allows extracting valuable information from the historical data and predicting outcomes of future situations. CRM considers the customer as the centre point, which values the customers of the organization. This article explores the various data mining techniques and its impact on CRM to redefine business processes and strategies

چکیده

داده کاوی اجازه استخراج اطلاعات ارزشمند از داده های تاریخی و پیش بینی نتایج از شرایط آینده را می دهد. CRM مشتری را به عنوان نقطه مرکزی در نظر می گیرد، که ارزش مشتریان سازمان است. این مقاله روش های داده کاوی مختلف و تاثیر آن بر CRM را برای تعریف دوباره فرآیندهای کسب و کار و استراتژی ها بررسی می کند.

1-مقدمه

تکامل حوزه فناوری اطلاعات، جمع آوری و ذخیره مقدار عظیمی از داده ها را فعال کرده است. طیف وسیعی از داده های جمع آوری شده در اندازه ها (کوچک به بزرگ) متفاوت هستند، همچنین تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده به صورت دستی دشوار است. CRM یک مفهوم اصلی است که تقریباً همه سازمان ها متمرکز به حفظ روابط خوب با مشتریان هستند. CRM در کسب و کارها با ردیابی الگوهای موجود در داده های جمع آوری شده مشتری، پیش بینی شده است. هدف از داده کاوی استخراج الگوها و روابط معنی دار از مقدار انبوهی از مجموعه داده ها است که با آن داده کاوی می تواند ارتباط با مشتری را تعریف و بهبود بخشد...



ثبت سفارش جدید