Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " معیاری برای شبکه های میکروشبکه ولتاژ پایین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
معیاری برای شبکه های میکروشبکه ولتاژ پایین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
CIGRE Symposium Power System with dispersed generation, Athens, Greece
سال انتشار
2005
کد محصول
1009405
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
760 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Microgrids are foreseen to be developed within public distribution grids and therefore suitable study case networks are required to perform simulation and analysis tasks. Standardizing study case grids to provide “benchmark” networks suitable for microgrid development, further enhances their merit and utility. In the paper a benchmark LV network is presented and discussed, consisting of a LV feeder supplying a suburban residential area. A more extended version of the benchmark network is also included, suitable for the study of multi-feeder or multiple microgrids. The emphasis is placed on the network characteristics, while microsources, representative of all currently important technologies, are connected to selected nodes. The benchmark network maintains the important technical characteristic of real life utility grids, while dispensing with the complexity of actual networks, to permit efficient modeling and simulation of microgrid operation

چکیده

پیش بینی می شود که میکروشبکه‌ها در شبکه های توزیع عمومی پیشرفت های زیادی داشته و در نتیجه شبکه های مناسبی برای مطالعه موردی لازم است تا شبیه سازی و تحلیل این میکروشبکه ها، روی آنها صورت گیرد. استانداردسازی شبکه های مطالعه موردی به منظور ارائه شبکه های مبنا برای توسعه میکروشبکه، بیش از پیش صورت گرفته است. در این مقاله یک شبکه LV ی مبنا ارائه شده و مورد بحث قرار گرفته است که دربرگیرنده یک فیدر LV است که تغذیه کننده یک منطقه مسکونی حومه شهر است. نسخه تعمیم یافته ای از شبکه مبنا نیز ارائه شده است که برای مطالعه میکروشبکه های چندگانه و چند فیدری مناسب است. تأکید ما روی مشخصه های شبکه است در حالی که میکروشبکه ها، به عنوان نماینده ای برای تمامی فناوری های مهم نیز به نودهای شبکه متصل شده اند. شبکه مبنا مشخصه های تکنیکی مهم شبکه برق اصلی را حفظ کرده در حالی که پیچیدگی شبکه های اصلی را کم می کند تا مدلسازی و شبیه سازی مناسب را برای عملکرد میکروشبکه ها، به ارمغان آورد.

1-مقدمه

افزایش میزان نفوذ منابع تولید پراکنده در شبکه های ولتاژ پایین (LV) نظیر فتوولتائیک، میکرو توربین های CHP، توربین های بادی کوچک در مناطق خاص و پیل های سوختی در نزدیکی طبیعت، اصول عملکرد قدیمی شبکه ها را تغییر داده است. یک مفهوم جالب توجه مخصوص، که بر اساس ازدیاد تولیدات غیرمتمرکز در مقیاس کوچک می باشد، امکان استفاده از منابع تولیدی کافی را در شبکه برای فعالیت به صورت مجزا از شبکه اصلی، در یک مسیر کنترل شده و قابل پیش بینی فراهم کرده است. این منابع تولیدی را میکروشبکه می نامند و مطالعه و توسعه این فناوری به منظور بهره برداری مفید و کافی از این تکنولوژی اخیراً با شتاب بسیاری آغاز شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Distributed Generation
Distribution Networks
LV Networks
Microgrids

ثبت سفارش جدید