Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک سیستم تست قابلیت اطمینان برای اهداف آموزشی - نتایج و داده‌های سیستم توزیع اصلی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک سیستم تست قابلیت اطمینان برای اهداف آموزشی - نتایج و داده‌های سیستم توزیع اصلی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Systems
سال انتشار
1991
کد محصول
1009409
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

A description is presented of an electrical distribution system for use in teaching power system reliability evaluation. It includes all the main elements found in practical systems. However, it is sufficiently small that students can analyze it using hand calculations and hence fully understand reliability models and evaluations techniques. All the data needed to perform basic reliability analyses are included in this work. It also contains the basic results for a range of case studies and alternative design/operating configurations

چکیده

این مقاله یک سیستم توزیع برق را به منظور استفاده برای آموزش روش ارزیابی قابلیت اطمینان سیستم قدرت، تشریح می کند. این سیستم تمامی المان های اصلی موجود در سیستم های واقعی را شامل می شود. اما با این وجود، به اندازه ای این سیستم کوچک است که دانش جویان می توانند آن را با استفاده از محاسبات دستی تحلیل کرده و از این رو، مدل های قابلیت اطمینان و روش های ارزیابی آنها را به صورت کامل یاد بگیرند. این مقاله تمامی داده های مورد نیاز برای اجرای تحلیل های قابیلت اطمینان را در بردارد. همچنین، نتایج اصلی مجموعه ای از مطالعات موردی و ترکیب های بهره برداری/طراحی مورد نیاز را نیز شامل می شود.

1-مقدمه

IEEE با توجه به کمیته فرعی روش های احتمالی (APM)، یک سیستم تست قابلیت اطمینان (RTS) را در سال 1979 منتشر کرد. این سیستم یک منبع سازگار و با ارزش برای مقایسه روش های پیشنهادی و برنامه های کامپیوتری به شما می آید. این سیستم به صورت گسترده ای در سال های اخیر در ارزیابی های قابلیت اطمینان سیستم های تولید و نیز در ترکیب سیستم ها توسط شرکت های برق، شرکت های مشاور و دانشگاه ها، مورد استفاده قرار گرفته است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید