Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مخفی کردن از طریق کلید اختصاصی با استفاده از DCT " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مخفی کردن از طریق کلید اختصاصی با استفاده از DCT
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Advanced Research in Computer Science and Software Engineering
سال انتشار
2014
کد محصول
1009419
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
862 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Steganography is the art and science of invisible communication. This paper proposed a technique implement steganogaraphy with private key to hide the data into an image. In this technique it encrypt message using secret private-key then embedded the data in image. Decryption is done only by giving the correct private key. Each selected pixel will be used to hide data by using LSB method

چکیده

پنهان نگاری یک تکنیک و علم ارتباطات نامرئی است. این مقاله، روش اجرای تکنیک پنهان نگاری با استفاده از کلید اختصاصی برای پنهان کردن داده ها در یک عکس را ارائه می دهد. در این روش، این  تکنیک پیام ها را با استفاده از کلید اختصاصی پس از جاسازی داده ها در یک عکس مخفی می کند. عمل مخفی سازی تنها با دادن کلید اختصاصی صحیح انجام می شود. هر پیکسل انتخابی برای مخفی کردن داده ها با استفاده از روش LSB استفاده می شود.

1-مقدمه

امنیت اطلاعات یکی از مهمترین فاکتورها در تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات است. مخفی سازی، روشی برای تامین قابلیت اعتماد ارتباطات است و بسیاری از روش ها برای مخفی سازی و آشکارسازی داده ها به منظور حفظ جنبه مخفیانه پیام ها توسعه یافته اند. مواقعی که این روش برای حفظ محتوای اطلاعات مخفی پیام کافی نیست، ممکن است حفظ موجودیت آنها نیز لازم باشد. تکنیک مورد استفاده برای انجام این عمل، مخفی سازی نامیده می شود...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




private key
decryption
steganography

ثبت سفارش جدید