Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مدیریت تراکنش برای پایگاه داده توزیع شده، با استفاده از شبکه های پتری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت تراکنش برای پایگاه داده توزیع شده، با استفاده از شبکه های پتری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Computer Information Systems and Industrial Management Applications
سال انتشار
2010
کد محصول
1009445
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
810 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Large and medium sized organizations are functionally distributed in a structured or unstructured form over different locations like continents, countries, plants, divisions, departments, laboratories, work-groups and so on. As there is no single global clock available for synchronizing the transactions, some cost effective yet easily deployable generic framework for asynchronous transmission is necessary. The transaction management mechanism for the distributed environment must ensure that the sequence of updates is safe and reliable when committed on the stable storages at different locations. In this paper the Two Phase Commit (2PC) protocol for distributed transactions is modeled with the help of a timed Petri net to analyze the ACID property for consistent commitment of distributed transactions

چکیده

شرکت های متوسط و بزرگ اندازه، از نظر کارکرد و عملیات، به شکلی ساخت یافته یا غیر ساخت یافته در مکان های جغرافیایی مختلف مانند قاره ها، کشورها، کارخانه ها، دپارتمان ها، آزمایشگاه ها، گروه های کاری و غیره توزیع شده اند. با توجه به اینکه هیچ ساعت جهانی ای برای همگام سازی تراکنش های بین این مکان ها وجود ندارد، ضروری است تا از یک چارچوب جنریکی کارآمد و در عین حال توسعه پذیر برای انتقال ناهمگام استفاده کرد. مکانیسم مدیریت تراکنش در محیط های توزیع شده باید این اطمینان را بدهد که دنباله بروز رسانی ها، به شکلی ایمن و قابل اطمینان به محل های ذخیره سازی که در مکان های مختلف مستقر می باشند تحویل داده می شود. در این مقاله، پروتکل تأیید صحت دو مرحله ای برای تراکنش های توزیع شده، با کمک یک شبکه زماندار پتری مدلسازی شده تا بتوان خواص اسید (ACID) را برای تأیید صحت تراکنش های توزیع شده تحلیل نمود.

1-مقدمه

مطالعاتی که در این مقاله ارائه نموده ایم را می توان شکلی توسعه یافته از رفرنس [1] دانست. در این مطالعه، مدیریت تراکنش در یک محیط توزیع شده را با بکار گیری یک دیاگرام دنباله، تحلیل نموده ایم. بعضی از مسائل کلیدی برای تأیید صحت موفقیت آمیز و شکست تراکنش های توزیع شده، در بخش 3.1 مطرح شده اند. تحلیل قابلیت اطمینان را در بخش 4.2.1 ارائه نموده ایم. همچنین مطالعات معاصر مربوطه ای را مورد بازبینی قرار داده ایم: همچنین نکاتی را در خصوص فعالیت های مربوطه ای که بر روی مدل های شبکه پتری انجام شده است ارائه نموده ایم...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Distributed transactions
2-Phase Commit
Timed Petri Net
Time Petri Net
Virtual Data Warehouse

ثبت سفارش جدید