Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " استراتژی کنترل ولتاژ مود لغزشی مرتبه بالای پس گام برای یک ریزشبکه جزیره ای با بارهای هارمونیکی/اینترهارمونیکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استراتژی کنترل ولتاژ مود لغزشی مرتبه بالای پس گام برای یک ریزشبکه جزیره ای با بارهای هارمونیکی/اینترهارمونیکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Control Engineering Practice
سال انتشار
2017
کد محصول
1009491
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper presents a new nonlinear voltage control strategy based on backstepping control and a high-order sliding mode differentiator for an islanded microgrid. The microgrid consists of multiple distributed generation (DG) units with an arbitrary configuration that can be parametrically uncertain or topologically unknown. The proposed controller robustly regulates the microgrid voltages in the presence of parametric uncertainties, unmodeled dynamics, load imbalances, and nonlinear loads with harmonic/interharmonic currents. In contrast to existing methods, the controller does not need to know the frequency of harmonic and interharmonic current of microgrid loads that lead to the reduction of the steady-state error of the voltage controller in the frequency of unknown harmonics and interharmonics. The MATLAB/SimPowerSystems toolbox has verified the proposed control strategy's performance

چکیده

این مقاله یک استراتژی کنترل غیرخطی ولتاژ را بر اساس یک کنترل پس گام و یک مشتق گیر مود لغزشی مرتبه بالا برای یک ریزشبکه جزیره ای ارائه می کند. این ریزشبکه تشکیل شده است از چندین واحد تولید پراکنده (DG) با ساختارهای دلخواه که می توانند از نظر پارامتری و یا از نظر ساختاری، نامشخص باشند. کنترلر پیشنهادی توانایی زیادی در تنظیم ولتاژهای ریزشبکه با وجود پارامترهای غیرقطعی، دینامیک های مدلسازی نشده، عدم تعادل بار و بارهای غیرخطی با جریان های هارمونیکی و اینترهارمونیکی دارا می باشد. برخلاف روش های موجود، کنترلر پیشنهادی به اطلاعاتی در مورد فرکانس و جریان هارمونیکی و اینترهارمونیکی در بارهای ریزشبکه نیازی ندارد که این امر سبب کاهش خطای حالت دائمی کنترلر ولتاژ در فرکانس هارمونیک ها و اینترهارمونیک های نامعلوم می شود. تولباکس MATLAB/SimPowerSystems عملکرد استراتژی کنترلی پیشنهادی را اثبات می کند.

1-مقدمه

تولید پراکنده (DG) شامل یک سری منابع انرژی غیر سنتی و تجدید پذیر نظیر توربین های بادی و آرایه های فتوولتائیک می شود. این منابع با استفاده از مبدل های واسط الکترونیک قدرت به شبکه اصلی متصل می شوند. یک ریزشبکه، که متشکل از DGها و بارها در یک منطقه محلی است، یک راهکار مناسب برای حل مشکلاتی است که به خاطر نفوذ بالای DG ها به وجود می آید. یک ریزشبکه می تواند هم در مود متصل به شبکه و هم در مود جزیره ای عمل کند. در مود متصل به شبکه، فرکانس و ولتاژهای ریزشبکه از شبکه اصلی تحمیل می شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید