Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " پژوهش های حسابداری مدیریت : در طی 25 سال " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پژوهش های حسابداری مدیریت : در طی 25 سال
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Management Accounting Research
سال انتشار
2016
کد محصول
1009553
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
814 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به معرفی و تفسیر مفاهیم مطرح شده در مقالات ارائه شده در بیست و پنجمین کنفرانس پژوهش های حسابداری مدیریت که در دانشکده اقتصادی و علوم سیاسی لندن در آوریل 2015 برگزار گردید، می پردازد. متن این مقاله در ابتدا به بررسی زمینه فعالیتی کنفرانس پژوهش های حسابداری مدیریت که در سال 1990 بنیان گذاری شد و سپس به معرفی 6 مقاله مروری ارائه شده در این کنفرانس، می پردازد. این مقالات شامل موضوعات متنوعی از جمله: نظریه انتقادی – اجتماعی، مطالعات مدیریتی، تئوری احتمالات، پژوهش تجربی رفتار و حسابداری مدیریت درون سازمانی می گردد. در میان توصیه های متنوع و متعدد، تعدادی از نویسندگان معتقدند که به تحقیقات بیشتر در زمینه حسابداری مدیریت نیاز است تا پایه های پژوهش هایی قبلی محکم تر گردد و دانش ها در زمینه موضوعات و مسائل خاص این حوزه بیشتر گردد. علاوه بر این آنها پیشنهاد می دهند که پژوهشگران در حوزه های متفاوت یا زیر رشته های مربوط به حسابداری مدیریت بیشتر با یکدیگر تبادل نظر داشته باشند. به عنوان مثال، یافته های حاصل از پژوهش های کیفی می توانند جهت مطالعات کمی و بالعکس مورد استفاده قرار بگیرند. در قسمت های پایانی این مقاله به بحث در مورد چالش ها و فرصت های پیش رو در پژوهش های حسابداری مدیریت خواهیم پرداخت. به طور خاص مشخص شده که در مقایسه با زمان بنیان گذاری پژوهش های حسابداری مدیریت در سال 1990، در حال حاضر محققان درک بالایی از تئوری های حسابداری مدیریت دارند، اما یک چالش پیش رو بکارگیری این مفاهیم در موارد واقعی و کم کردن فاصله میان گفتار و عمل است. در این مقاله به بحث در مورد اینکه تئوری های حسابداری مدیریت اثر نسبتا محدودی را در عمل دارند، می پردازیم. در ضمن با توجه به اینکه فشار مضاعفی بر دانشگاه ها جهت نشان دادن ارزش و اثر پژوهش هایشان وجود دارد، پیشنهاداتی در مورد روش های افزایش اثربخشی پژوهش های حسابداری مدیریت ارائه شده است.

1-مقدمه

کنفرانس پژوهش های حسابداری مدیریت در سال 1990 بنیان گذاری شد و در اوریل 2015 کنفرانسی جهت بزرگداشت 25 سالگرد آن ترتیب داده شد. شش محقق حسابداری مدیریت که هر شش نفر آنها عضو هیئت مدیره نگارشی هستند، جهت ارائه مقاله هایشان که هر کدام حوزه ای خاصی از پژوهش های حسابداری مدیریت را مورد بررسی قرار می دهد و انعکاس جایگاه پژوهش های حسابداری مدیریت در زمینه خاص فعالیت شان، به کنفرانس دعوت شدند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

 

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


History of management accounting
Practice-research gap
Impact of research
Management accounting

ثبت سفارش جدید