Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " ارائه محیط های مجازی توزیع شده برای محاسبات گرید بنا به تقاضا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارائه محیط های مجازی توزیع شده برای محاسبات گرید بنا به تقاضا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advances in Engineering Software
سال انتشار
2010
کد محصول
1009656
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
984 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Grid users always expect to meet some challenges to employ Grid resources, such as customized computing environment and QoS support. In this paper, we propose a new methodology for Grid computing – to use virtual machines as computing resources and provide Virtual Distributed Environments (VDE) for Grid users. It is declared that employing virtual environment for Grid computing can bring various advantages, for instance, computing environment customization, QoS guarantee and easy management. A light weight Grid middleware, Grid Virtualization Engine, is developed accordingly to provide functions of building virtual environment for Grids. We also present a typical use case, on-demand build a virtual e-Science infrastructure to justify the methodology

چکیده

کاربران شبکه (گرید) همیشه انتظار مواجهه با برخی از چالش ها را دارند تا از منابع شبکه استفاده کنند، مانند محیط محاسبات سفارشی و پشتیبانی از QoS. در این مقاله، ما یک روش جدید برای محاسبات گرید پیشنهاد می دهیم - تا از ماشین های مجازی به عنوان منابع محاسباتی استفاده نماییم و محیط های توزیع شده مجازی (VDE) برای کاربران شبکه ارائه دهیم. اظهار می شود که استفاده از محیط مجازی برای محاسبات گرید می تواند مزیت های مختلفی را به همراه داشته باشد، به عنوان مثال، محاسبه سفارشی سازی محیط، تضمین QoS و مدیریت آسان. یک میان افزار سبک شبکه، موتور مجازی سازی شبکه بر این اساس توسعه یافته است تا توابعی برای ساخت محیط مجازی برای شبکه فراهم آورد. همچنین یک مورد استفاده معمولی، ساخت یک زیرساخت مجازی علم الکترونیک بنا به تقاضا برای توجیه روش، ارائه می دهیم.

1-مقدمه

کاربران فعلی شبکه، با ارائه مشاغل به کامپیوترهای از راه دور، از منابع شبکه استفاده می کنند. میان افزار شبکه، سیستم عامل ها، و بسته های نرم افزاری و کتابخانه ها، محیط های محاسبات را برای کاربران شبکه می سازند. می توان نتیجه گرفت که محیط های محاسبات کاربران مستقیما به منابع شبکه وصل شده اند. مسئولیت های بزرگی به عهده ارائه دهندگان منابع شبکه و میان افزار شبکه قرار دارد...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Virtual environment
Virtual machine
Grid computing

ثبت سفارش جدید