Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " یک مدل برنامه ریزی هدف جهت برنامه ریزی رسانه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک مدل برنامه ریزی هدف جهت برنامه ریزی رسانه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
MANAGEMENT SCIENCE
سال انتشار
1968
کد محصول
1009737
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
693 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

A goal programming model for selecting media is presented which alters the objective and extends previous media models by accounting for cumulative duplicating audiences over a variety of time periods. This permits detailed control of the distribution of message frequencies directed at each of numerous marketing targets over a sequence of interrelated periods. This is accomplished via a new logarithmic non-reach device and a continuous lognormal generation of the discrete message frequencies

چکیده

یک مدل برنامه ریزی هدف، جهت انتخاب رسانه ارائه شده است که هدف را اصلاح می کند و مدل های رسانه موجود را با در نظر گرفتن مخاطبان تکراری تجمعی در طول بازه های زمانی متفاوت، بسط می دهد. این امر موجب کنترل جزئیات فرکانس توزیع پیام ها شده که بازارهای متنوع و مختلفی را در یک ترتیب زمانی به هم مرتبط، مورد هدف قرار می دهد. این روش به همراهی یک متد لگاریتمی که منجر به تولید پیام های مجزا با فرکانس log نرمال می گردد، همراه می گردد.

1-مقدمه

در نوامبر 1961 یک جلسه از سلسله جلسات انجمن آژانس های تبلیغاتی ایالات متحده صرف بررسی و تفسیر اولین مدل برنامه ریزی خطی شد که پس از طراحی روشن و مشخص، جهت استفاده عملیاتی و واقعی به منظور انتخاب برنامه های رسانه مورد استفاده قرار گرفت. پس از آن ضمن تشریح بیشتر این مدل، توسعه هایی نیز بر آن صورت پذیرفت...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




MEDIA PLANNING
PROGRAMMING MODE

ثبت سفارش جدید