Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " محاسبه ی تایمر ارسال مجدد TCP " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محاسبه ی تایمر ارسال مجدد TCP
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Internet Engineering Task Force
سال انتشار
2011
کد محصول
1009750
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
125 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This document defines the standard algorithm that Transmission Control Protocol (TCP) senders are required to use to compute and manage their retransmission timer. It expands on the discussion in Section 4.2.3.1 of RFC 1122 and upgrades the requirement of supporting the algorithm from a SHOULD to a MUST. This document obsoletes RFC 2988

چکیده

این سند الگوریتم استانداردی را تعریف می کند که فرستنده های پروتکل کنترل ارسال (TCP) آن را برای محاسبه و مدیریت تایمر ارسال مجدد خود نیاز دارند. سند مربوطه (document) بخش 4.2.3.1 از 1122 RFC را به تفصیل مورد بررسی قرار می دهد و شرایط مورد نیاز برای پشتیبانی الگوریتم از یک  SHOULD  تا یک MUST را تقویت می کند. این سند 2988 RFC را قدیمی ومنسوخ می داند.

1-مقدمه

پروتکل کنترل ارسال (TCP) [Pos81] از یک تایمر ارسال مجدد استفاده می کند تا از انتقال داده ها درغیاب هر نوع فیدبکی ازگیرنده ی داده ها از راه دور اطمینان یابد. مدت این تایمر را به عنوان RTO (ایست ارسال مجدد) می شناسند.  RCF 1122 [Bra89] تعیین می کند که  RTO باید به طوریکه در [Jac88] طرح ریزی شده، محاسبه شود...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



TCP
Retransmission Timer

ثبت سفارش جدید