Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدل سازی و شبیه سازی ماشین سنکرون و رفتار ان در مقابل فلش ولتاژ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل سازی و شبیه سازی ماشین سنکرون و رفتار ان در مقابل فلش ولتاژ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE International Symposium on Industrial Electronics
سال انتشار
2009
کد محصول
1009756
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper studies the effects of voltage sags (dips), both symmetrical and unsymmetrical, on the three-phase Synchronous Machine (SM). The vast majority of the electrical power generation systems in the world is consist of synchronous generators coupled to the electrical network though a transformer. Voltage sags on SM cause speed variations, current and torque peaks and hence may cause tripping and equipment damage. The consequences of voltage sags in the machine behaviour depends on different factors such as its magnitude (or depth), duration and initial point-on-wave, and also on the parameters of the machine. In this study, three machines of different nominal power have been used for simulate on MATLAB the effects of the voltage sags on the machine under specific conditions

چکیده

در این مقاله فلش ولتاژ (dips)، به صورت متقارن و غیر متقارن، در ماشین سنکرون (SM) سه فاز مطالعه می شود. اکثریت قریب به اتفاق سیستم های تولید برق در جهان شامل ژنراتورهای سنکرون متصل به یک شبکه الکتریکی (ترانسفورماتور) می باشند. فلش ولتاژ در SM موجب تغییرات سرعت، پیک جریان و گشتاور می شود، و از اینرو ممکن است موجب خرابی تجهیزات و قطع انها شود. فلش ولتاژ در رفتار ماشین به فاکتورهای مختلفی همانند بزرگی (عمق)، مدت زمان و اولین نقطه در روی موج، و همچنین به پارامترهای ماشین وابسته می باشد. در این مقاله، از سه ماشین با قدرت اسمی مختلف برای شبیه سازی تاثیرات فلش ولتاژ بر روی ماشین تحت شرایط خاص، با استفاده از نرم افزار متلب استفاده شده است.

1-مقدمه

الکتریسیته منبع اصلی انرژی در جامعه امروزی می باشد. الکتریسیته برای تامین انرژی مورد نیاز عملیات فرایندهای مختلف صنعتی، روشنایی و انتقال در کنار تکنولوژی های ارتباطی و اطلاعاتی استفاده می شود (1). ژنراتورهای سنکرون (SG) به طور گسترده ای برای ا ین هدف در کل جهان استفاده می شوند، زیرا دارای قابلیت تولید الکتریسیسته در طرح های با مقیاس بزرگ را دارا می باشند. علاوه براین، ژنراتورهای سنکرون کوچک، در بازه Kva، اغلب برای سیستم های ایزوله استفاده می شود که ژنراتور با موتور احتراقی کوچک به عنوان موتور اولیه کار می کند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید