Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدلسازی سلول فتوولتائیک چندپیوندی با استفاده از Matlab/Simulink برای بهبود بازده تبدیل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدلسازی سلول فتوولتائیک چندپیوندی با استفاده از Matlab/Simulink برای بهبود بازده تبدیل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Renewable Energy
سال انتشار
2015
کد محصول
1009931
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper focuses on modeling of multi-junction solar cell (MJSC) to improve the conversion efficiency using MATLAB/Simulink software. The multi-junction photovoltaic (PV) cell is investigated to obtain its maximum performance compare to the conventional silicon PV cell. MATLAB/Simulink modeled results show that tandem cell can provide almost 3-times maximum power compared to the conventional PV cells. Maximum power point tracker (MPPT) has also been performed to improve the conversion efficiency of the PV systems. The MPPT is able to assist the PV cells to attain more power efficiently and deliver electricity to the grid

چکیده

این مقاله بر روی مدلسازی سلول خورشیدی چندپیوندی (MJSC) برای بهبود بازده تبدیل با استفاده از نرم افزار Matlab/Simulink تمرکز می کند. سلول فتوولتائیک (PV) چند پیوندی برای دستیابی به ماکزیمم عملکردش در مقایسه با سلول PV سیلیکون مرسوم تحقیق می شود. نتایج مدل شده Matlab/Simulink نشان می دهند که سلول پشت سر هم می تواند تقریبا سه برابر ماکزیمم توان در مقایسه با سلول های PV مرسوم را فراهم کند. ردیاب نقطه توان ماکزیمم (MPPT) نیز برای بهبود بازده تبدیل سیستم های PV اجرا شده است. MPPT برای کمک به سلول های PV برای دستیابی به توان بیشتر بطور موثر و تحویل برق به شبکه قادر می باشد.

1-مقدمه

آمار بانک جهانی تعداد جمعیت دنیا را پیش بینی کرد که تقریبا به 7 میلیارد انسان زنده تا پایان 2011 می رسد. این تعداد بسیار زیاد از نژاد انسانی شدیدا مصرف انرژی را بصورت روزانه تحت تاثیر قرار می دهد. آژانس انرژی بین المللی (IEA) مصرف انرژی مصرف کنندگان در 2010 را در نتیجه 535 EJ (1eJ=1018J) ثبت کرد و این عدد بطور پیوسته به مرور زمان در حال افزایش می باشد. بهرحال، بیش از 80% آن انرژی هنوز از منابع محدود، ازجمله زغال سنگ، نفت طبیعی و گاز طبیعی استخراج می شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Multi-junction solar cell
MPPT
Photovoltaic cell
PV cell working temperature

ثبت سفارش جدید