Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,831,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " محاسبات "کلان داده" و ابرها: روندها و جهت گیری های آتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محاسبات "کلان داده" و ابرها: روندها و جهت گیری های آتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Parallel and Distributed Computing
سال انتشار
2015
کد محصول
1009953
تعداد صفحات انگليسی
48
تعداد صفحات فارسی
45
قیمت بر حسب ریال
1,831,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper discusses approaches and environments for carrying out analytics on Clouds for Big Data applications. It revolves around four important areas of analytics and Big Data, namely (i) data management and supporting architectures; (ii) model development and scoring; (iii) visualisation and user interaction; and (iv) business models. Through a detailed survey, we identify possible gaps in technology and provide recommendations for the research community on future directions on Cloud-supported Big Data computing and analytics solutions

چکیده

این مقاله به بررسی روش ها و محیط هایی برای به انجام رسانیدن تحلیل ابرها برای برنامه های  کلان داده می پردازد. مقاله پیش رو بر چهار محور مهم تحلیل و کلان داده استوار است، این حوزه ها عبارتند از: (1) مدیریت داده و معماری های پشتیبان؛ (2) توسعه­ و امتیازدهی به مدل ها؛ (3) تجسم سازی و تعامل با کاربر؛ و (4) مدل های تجاری. ما از طریق یک بررسی دقیق شکاف های احتمالی در فناوری را شناسایی نموده و پیشنهاداتی برای جامعه پژوهشی در رابطه با جهت گیری های آتی در حوزه محاسبات کلان داده با پشتیبانی ابرها و راه حل های تحلیلی فراهم خواهیم آورد.

1-مقدمه

جوامع بطور روزافزون ماشینی تر می شوند و در نتیجه سازمان ها مقادیر عظیمی از داده ها را تولید و ذخیره می کنند. مدیریت و کسب بینش از داده های تولیدشده یک چالش و کلیدی برای مزایای رقابتی است. راه حل های تحلیلی که در داده های ساختاریافته و فاقد ساختار کاوش می کنند، حائز اهمیت اند، چرا که می توانند به سازمان ها در کسب بینش نه تنها از داده های اکتسابی خصوصی خود، بلکه از مقادیر عظیم داده های عمومی موجود در شبکه اینترنت، کمک کنند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Big Data
Cloud Computing
Analytics
Data Management

ثبت سفارش جدید