Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مصالحه بین انرژی و تأخیر در منطق ترکیبی با کاهش اندازه گیت و بهینه سازی ولتاژ تغذیه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مصالحه بین انرژی و تأخیر در منطق ترکیبی با کاهش اندازه گیت و بهینه سازی ولتاژ تغذیه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of the 28th European Solid-State Circuits Conference
سال انتشار
2002
کد محصول
1010091
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
764 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper relates the potential energy savings to the energy profile of a circuit. These savings are obtained by using gate sizing and supply voltage optimization to minimize energy consumption subject to a delay constraint. The sensitivity of energy to delay is derived from a linear delay model extended to multiple supplies. The optimizations are applied to a range of examples that span typical circuit topologies including inverter chains, SRAM decoders and adders. At a delay of 20% larger than the minimum, energy savings of 40% to 70% are possible, indicating that achieving peak performance is expensive in terms of energy

چکیده

این مقاله به پتانسیل صرفه جویی انرژی در پروفیل انرژی مدار اختصاص دارد. این صرفه جویی با کاهش اندازه گیت و نیز بهینه سازی ولتاژ تغذیه به منظور به حداقل رساندن مصرف انرژی تحت قید تأخیر، حاصل می گردد. حساسیت انرژی به تأخیر با استفاده از یک مدل خطی برای تأخیر که به ازای ولتاژهای تغذیه مختلف تعمیم یافته است، به دست می آید. بهینه سازی ها بر روی نمونه های مختلفی اعمال شده است که فناوری های مداری گوناگون را شامل می شود از جمله زنجیره های اینورتری، دیکدرهای SRAM و جمع کننده ها. به ازای تأخیر 20% بیشتر از مقدار مینیمم، صرفه جویی انرژی به اندازه 40% تا 70% امکان پذیر خواهد بود، که بیانگر این است که دستیابی به عملکرد مطلوب مستلزم صرف انرژی زیادی است.

1-مقدمه

سیستم های دیجیتالی کارآمد از نظر انرژی در عمل یا به گونه ای طراحی می شوند که مصرف انرژی در آنها تحت عملکرد مشخص به حداقل برسد و یا اینکه حجم محاسبات سیستم تحت انرژی معین، به حداکثر برسد. هر دوی این اهداف بهینه سازی را در صورتی می توان به واقعیت تبدیل کرد که مصالحه بین میزان انرژی و تأخیر مشخص باشد، در این صورت می توان کمترین انرژی را به ازای سطح مشخصی از عملکرد سیستم تعیین نمود. در ادامه نیز می توان اصلاحاتی را در سطح سیستمی انجام داد تا ساختار بهینه انتخاب گردد، و این کار در اصل با انتخاب میزان تشابه حاصل می گردد و هدف آن نیز دستیابی به خروجی مورد نظر با صرف کمترین انرژی است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Logic gates
Voltage
Potential energy
Constraint optimization
Energy consumption

ثبت سفارش جدید