Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " ريسك و سرريز بازده در ميان ارزهاي G10 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ريسك و سرريز بازده در ميان ارزهاي G10
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Financial Markets
سال انتشار
2016
کد محصول
1010267
تعداد صفحات انگليسی
40
تعداد صفحات فارسی
41
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله به مطالعه سرريزها در ميان بازده‌هاي روزانه و نوآوري‌ها در زمينه نوسان و چولگي ريسك خنثي ارزهاي G10 مي‌پردازيم. با استفاده از  مدل شبكه تجربي، تغيير زماني اساسي در تعامل بازده و معيارهاي ريسك را، هم در درون و هم در ميان ارزها، آشكار مي‌كنيم. متوجه شديم كه شدت سرريز كل برخلاف نرخ وجوه فدرال و در دوره‌هاي بحران مالي، افزايش مي‌يابد. سرريز‌هاي ميان ارزي نوسانات و بويژه چولگي، در زمان فشار، افزايش مي‌يابد، كه منعكس كننده ريسك سيستماتيك بزرگتري است. به طور مشابه، در چنين زمان‌هايي، بازده نسبت به معيارهاي ريسك حساس‌تر مي‌شود و برعكس. 

1-مقدمه

تا چه اندازه‌اي بازارهاي ارز با يكديگر مرتبط هستند؟ اين پرسشي اصلي است كه سرمايه‌گذاران ارز خارجي (FX) با آن مواجه مي‌شوند، چون آنها مجموعه‌هاي سرمايه‌گذاري را مشروط بر پروفايل‌هاي ريسك- بازده سبد ارزها، ايجاد و مديريت مي‌كنند، معمولاً به دنبال مديريت در معرض ريسك ويژه قرار گرفتن، از طريق تنوع هستند. تغييرات در پروفايل‌هاي ريسك بازده ارزها اغلب موجب برقراري توازن مجدد در مجموعه سرمايه‌گذاري مي‌شوند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید