Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " مدیریت حسابرسی‌ها با هدف مدیریت سود: تأثیر منحرف‌سازی بر تشخیص مدیریت سود توسط حسابرس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت حسابرسی‌ها با هدف مدیریت سود: تأثیر منحرف‌سازی بر تشخیص مدیریت سود توسط حسابرس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting, Organizations and Society
سال انتشار
2014
کد محصول
1010268
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
597 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مطالعه جاری به بررسی جنبه‌ای از مدیریت سود می‌پردازد که ما از آن با عنوان مدیریت حسابرسی یاد می‌کنیم. مدیریت حسابرسی در تعریف ما عبارت است از کاربرد استراتژیک منحرف‌سازی (رد گم‌کنی) توسط صاحبکار با هدف کاهش احتمال تشخیص مدیریت سود توسط حسابرس در طول فرایند حسابرسی. به طور مشخص، ما بررسی کردیم که آیا منحرف ساختن تمرکز حسابرس به سمت حساب‌های عاری از خطا یا حساب‌هایی که حاوی خطاهای دیگری هستند، بر توانایی حسابرس در پی بردن به مدیریت سود تأثیرگذار است یا خیر. حسابرسان با جستجوی نوسانات غیر عادی در صورت‌های مالی (که نشانه‌ای از وجود خطا هستند)، یک بررسی تحلیلی انجام دادند. ما به تبعیت از مطالعات پیشین، تعمداً یک خطای حسابداری را به منظور ایجاد یک نوسان غیر عادی تعبیه کردیم تا به موجب آن صاحبکار بتواند به یک هدف سود نائل شود. ما به این مسئله پرداختیم که آیا مدیریت به منظور شناسایی صریح ریسک در سایر حوزه‌های حسابرسی مبادرت به تهیه یک گزارش انحرافی کرده یا خیر و نیز پی ببریم که آیا آن حوزه‌ها عاری از خطا بوده‌اند یا حاوی خطاهای کشف شده‌ای هستند که تأثیری بر سود ندارند. ما دریافتیم که بدترین حالت تشخیص مدیریت سود توسط حسابرسان زمانی است که توجه آنها از حساب‌های عاری از خطا منحرف شده و بهترین حالت نیز زمانی است که تمرکز آنان به سمت حساب‌هایی جلب شود که حاوی سایر خطاها است. یافته‌های ما نشان داد که مدیران به طور بالقوه می‌توانند با بهره بردن از یک تاکتیک مدیریت حسابرسی ساده مانند انحراف در یک محیط عاری از خطا، اثربخشی حسابرسان در تشخیص مدیریت سود را کاهش دهند. پیامدهای این یافته‌ها برای تحقیقات حسابرسی و تصمیم‌گیری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

1-مقدمه

مدیریت سود، هم در نشریات رایج و هم در تحقیقات دانشگاهی همواره یکی از موضوعات مورد علاقه بوده است (برای مثال، چن، کلی و سالتریو، 2011؛ دیچو، هوتون، کیم و اسلون، 2012؛ گوئررا، 2012). در واقع، تلاش برای دستکاری در عملکرد مالی به حدی رواج یافته است که تاکنون چندین کتاب درباره استراتژی‌های مدیریت سود نگاشته شده است (برای مثال، جیروکس، 2003؛ مک‌کی، 2005). مطالعه جاری به به بحث درباره جنبه‌ای از مدیریت سود می‌پردازد که ما از آن با عنوان مدیریت حسابرسی نام می‌بریم...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




manage earnings
manage audits
diversions

ثبت سفارش جدید