Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی مطالعه موردی: همکاری در ساخت بازی نت – باکس ( جعبه ی شبکه ای) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی مطالعه موردی: همکاری در ساخت بازی نت – باکس ( جعبه ی شبکه ای)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advances in Human Factors, Business Management, Training and Education
سال انتشار
2017
کد محصول
1010303
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
525 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstarct

Social networks are constantly built in organizations who work in the studio or in coexistence with other individuals. Cooperation between different entities is generated through networks whose goal is to exchange information, improve performance and optimize resources. The game called Net-Box shows how networks are built from similarities and the cooperation emerges as a structure, allowing a common goal. The software UCINET, is constructed from data collected in playing sessions applied at the Nacional University of Colombia, Medellin. Finally, the results are presented and the conclusions on the structure of the networks are documented

چکیده

شبکه های اجتماعی همواره در سازمان هایی که در استودیو یا در همزیستی با افراد دیگر کار می کنند، ساخته می شوند. همکاری بین سازمان های مختلف از طریق شبکه ایجاد می شود که که هدفش تبادل اطلاعات ، بهبود عملکرد و بهینه سازی منابع است. بازی ای که نت – باکس ( جعبه ی شبکه ای) نامیده می شود، چگونگی ساخت شبکه از طریق شباهت ها را نشان می دهد وهمکاری به عنوان یک ساختار و هدف مشترک پدیدار می شود. نرم افزار UCINET ، از جمع آوری داده ها در جلسات کاربردی دانشگاه ملی کالیفرنیا به نام  Medellin تشکیل شده است. در نهایت، نتایج ارائه شده است و نتیجه گیری در ساختار شبکه ها ثابت شده است.

1-مقدمه

در حال حاضر، سازمان ها با محیطی که توسط فن آوری های ارتباطات و اطلاعات تحت تاثیر قرار می گیرد، خود را وفق می دهند – TIC – ( به اسپانیایی مخفف (Tecnología, información y comunicación )است. با توجه به علائق خاص هر یک و اولویت های آنها، شبکه ها گروه هایی با اهداف تعریف شده  هستند. این شبکه های اجتماعی در مراحل مختلف در طول زمان ساختاربندی شده اند و ارتباطات بین مقاطع مختلف را تقویت می نمایند. با روش شناسی، بازی نت – باکس (جعبه ی شبکه ای) ایجاد می شود  و شرکت کنندگان، یک شبکه را در 4 مرحله مطابق با ویژگی های مختلف شکل می دهند و با دستورالعمل های داده شده طراحی می کنند. اطلاعات جمع آوری شده Ucinet نامیده می شود، نرم افزار به کار گرفته می شود و آن ابتدا نموداری را با اطلاعات نشان داده شده ایجاد می کند و در نتیجه شبکه ساخته می شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Social networks
Cooperation
Games
Interdisciplinary
Ucinet

ثبت سفارش جدید