Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " چگونه یک مجموعه نقاط را با یک شکل V با حداقل عرض پوشش دهیم؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چگونه یک مجموعه نقاط را با یک شکل V با حداقل عرض پوشش دهیم؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
25th Canadian Conference on Computational Geometry
سال انتشار
2013
کد محصول
1010360
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
431 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

A V-shape is an infinite polygonal region bounded by two pairs of parallel rays emanating from two vertices (see Figure 1). We describe a randomized algorithm that, given n points and an integer k ≥ 0, finds the minimum-width V-shape enclosing all but k of the points with probability 1 – 1/nc for any c > 0, with expected running time O(cn2(k + 1)4 log n(log n log log n + k))

چکیده

یک شکل V، یک ناحیه چندضلعی نامتناهی است که توسط دو زوج اشعه ساطع شده از دو راس محدود می شود (شکل 1 را ببینید). ما یک الگوریتم تصادفی را توصیف می کنیم که برای n نقطه مشخص و یک عدد صحیح K≥0، شکل V با حداقل عرض را که بر همه ی نقاط به جز k نقطه محیط می شود با احتمال  1-1/nc برای هر c > 0 و زمان اجرای مد نظر O(cn2(k+1)4log n (logn log log n+k)) را پیدا می کند.

1-مقدمه

انگیزش: انگیزه ی این مسئله از دوباره سازی منحنی نشأت گرفته شد: برای مجموعه ی نقاط نمونه برداری شده از یک منحنی در صفحه، شکلی نزدیک به منحنی اصلی به دست می آید. در مقاله [AD13] بیان شده است که در یک ناحیه که منحنی، تغییر جهت تیز دارد، امکان مدلسازی منحنی با استفاده از شکل V به وجود می آید. مولفان بیان می کنند که این طبیعی است که یک مغایرت بررسی شود که می تواند تعداد کمی از نقاط بیرونی را کنترل کند تا نقاط داده ای بد را اصلاح کند. ما آن اختلاف را در اینجا بررسی می کنیم. مسئله، نمونه ای از کلاس بزرگی از مسائل است که به عنوان سوالات بهینه سازی یا جاسازی هندسی شناخته می شود (مقاله [AS98] را برای بررسی ببینید)...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Point Set
V-Shape
Width

ثبت سفارش جدید