Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " یک روش مبتنی بر مسیر جریان ، جهت شناسایی و تشخیص اِشکال در ترانزیستورِ باز در یک مبدل منبع ولتاژ دو سطحی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش مبتنی بر مسیر جریان ، جهت شناسایی و تشخیص اِشکال در ترانزیستورِ باز در یک مبدل منبع ولتاژ دو سطحی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Technology
سال انتشار
2016
کد محصول
1010369
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Even though technological developments in the area of control of voltage source inverter (VSI) have reached a relatively matured state, advances in improving the reliability of VSI is still a developing area. In order to improve safety as well as reliable operation, an effective fault detection and diagnosis method has to be integrated along with the control of inverter-fed systems. In this paper, implementation of open-transistor fault detection and diagnosis in VSI is presented. The current trajectory of phase currents is employed to detect the fault condition and identify the faulty switch. Implementation of this method in a three-phase two-level VSI with the aid of data acquisition card and LabVIEW software is presented with the experimental result

چکیده

با توجه به اینکه دستاوردها و پیشرفت‌های فناورانه در حوزه‌ی کنترلِ مبدل منبع ولتاژ (VSI) به یک نقطه‌ی نسبتاً کاملی رسیده‌اند، ولی با این حال پیشرفت‌ها و دستاوردهایی که در خصوص قابلیت اطمینان VSI به دست آمده است هنوز جای توسعه دارد. به منظور بهبود ایمنی و همچنین عملیاتِ مطمئن VSI، باید یک روش کارآمد برای تشخیص و شناسایی اِشکال را همراه با کنترل سیستم‌های تغذیه شونده توسط مبدل، توسعه داد. در این مقاله، به پیاده‌سازی یک روش تشخیص و شناسایی اشکالِ ترانزیستورِ باز در VSI خواهیم پرداخت. مسیر فعلیِ جریان‌های فاز را بکار خواهیم گرفت تا بتوان شرایط اشکال را تشخیص داده و بتوان سوئیچ معیوب را تشخیص داد. پیاده‌سازی این روش، بر روی یک VSI دو سطحی و سه فاز صورت خواهد گرفت و البته از یک کارت جمع‌آوری داده و نرم‌افزار LabVIEW برای نمایش نتایج آزمایشی نیز استفاده خواهد شد.

1-مقدمه

مبدل منبع ولتاژ (VSI) از کاربردهای گسترده‌ای در درایوهایی با دور متغیر (VSD) ، جبران توان واکنشی، انتقال جریان مستقیم با ولتاژ بالا (HVDC)، کشش ریلی، ادغام انرژی تجدید پذیر و غیره برخوردار می‌باشد. در همه‌ی این کاربردها، مبدل یک نقش کلیدی را بازی می‌کند؛ بنابراین، دسترسی پذیری و قابلیت اطمینان مبدل، نقشی مهم را در ثبات کاربرد کلی بازی می‌کند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Current trajectory
Fault detection
Fault diagnosis

ثبت سفارش جدید