Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " Azure مایکروسافت ویندوز: توسعه ی برنامه های کاربردی برای ذخیره سازی کاملاً در دسترس سرویس های ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
Azure مایکروسافت ویندوز: توسعه ی برنامه های کاربردی برای ذخیره سازی کاملاً در دسترس سرویس های ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Science and Research
سال انتشار
2015
کد محصول
1010374
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
377 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Cloud Computing is storing of data and application on remote servers and accessing them via internet rather than installing  and saving them on your personal computers. As more publicly available scientific data sets become available, growing volume of this  data has made it impractical to move data to desktop for analysis. These issues require a new computing paradigm- Cloud Computing.  In recent years, advancement in cloud computing assure us to remove these barriers. Microsoft has huge contribution in the  development of data centers for public cloud infrastructure, known as Microsoft Windows Azure, which serves the needs of scientific  community. Microsoft Azure provides a variety of cloud service which enables you to select right combination that meet your needs from setting up a community website to document and discuss research findings to perform complex data analysis in scalable environment.  The paper deals with a brief introduction about Microsoft Azure, its services, features and developing and deploying application on  Azure cloud. It also describes the benefits offered by Azure Cloud Platform by comparing it with other Cloud Service Platform

چکیده

محاسبات ابری به معنی ذخیره سازی داده و برنامه بر روی سرورهای راه دور و دسترسی به آنها از طریق اینترنت است به جای اینکه آنها را روی کامپیوترهای شخصی نصب و ذخیره کنیم. از آنجاییکه مجموعه داده های علمی و دسترس عمومی وجود دارند، حجم رو به رشد این داده ها باعث شده، انتقال داده ها به کامپیوترهای شخصی برای تجزیه و تحلیل بیشتر غیر ممکن شود. این مسائل به یک پارادایم محاسباتی به نام محاسبات ابری نیاز دارند. در سال های اخیر پیشرفت های صورت گرفته در محاسبات ابری به ما این اطمینان را داده اند که این موانع حذف خواهند شد. مایکروسافت سهم زیادی در توسعه ی مراکز داده برای زیرساخت های ابر عمومی دارد که به عنوان Azure مایکروسافت ویندوز شناخته می شود که در خدمت نیازهای علمی جامعه است. Azure مایکروسافت انواع سرویس ابری را ارائه می کند که شما را قادر به انتخاب ترکیب مناسب از نیازهای خود می کند و برای این منظور یک وب سایت جمعی ایجاد می کند تا به یافته های پژوهشی استناد شود و یا در مورد آنها بحث شود تا تحلیل داده ی پیچیده در محیط مقیاس پذیر صورت گیرد. این مقاله با مقدمه ای کوتاه در مورد Azure مایکروسافت، سرویس های آن و ویژگی های آن و کاربردهای استقرار و توسعه ی آن روی ابر Azure مورد بحث قرار می گیرد. همچنین مزایای پیشنهاد شده توسط بستر ابر Azure را بیان می کند و برای این منظور آن را با سایر بسترهای سرویس ابری مقایسه می کند.

1-مقدمه

محاسبات ابری که به عنوان محاسبات مورد تقاضا نیز شناخته شده است یک نوع محاسبات مبتنی بر اینترنت است که اطلاعات و منابع مشترک را برای کامپیوتر و سایر دستگاه های مورد تقاضا فراهم می کند. همچنین آن دسترسی مورد تقاضا به حوزه ی مشترک منابع محاسباتی قابل تنظیم ارائه می کند. برای شرکت های کاربران، قابلیت های مختلفی برای ذخیره سازی و پردازش داده در مراکز داده ی سوم شخص ارائه می کند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Cloud computing
Microsoft Windows Azure

ثبت سفارش جدید