Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,540,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " کنترل داخلی خرید رای و رقابت بازار حسابرسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل داخلی خرید رای و رقابت بازار حسابرسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Accounting Review
سال انتشار
2016
کد محصول
1010426
تعداد صفحات انگليسی
47
تعداد صفحات فارسی
37
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه این موضوع را بررسی می کند که کدام یک از مشتریان به طور موفقیت آمیر، در فعالیت های کنترل داخلی خرید رای به کار گرفته شده اند و آیا رقابت در بازار حسابرسی چنین فعالیت هایی را تسهیل کرده است. نهادهای ذیصلاح قانونی به دنبال بررسی تاثیر رقابت در بازار حسابرسی و خرید رای بر کیفیت حسابرسی هستند. این مطالعه جهت ساخت یک جایگزین برای اندازه گیری میزان گرایش مشتریان درگیر در فعالیت های کنترل خرید رای داخلی، چارچوب توسعه یافته لنوکس (2000) را دنبال می کند. نتایج تجربی ما حاکی از آن است که مشتریان در کنترل داخلی خرید رای غیرمشروط (clean) موفق هستند. به علاوه، ما به شواهدی دست یافتیم که نشان می دهد  کنترل داخلی خرید رای در درجه اول در بازارهای رقابتی حسابرسی اتفاق می افتد. در نهایت، نتایج ما موکد آن است در میان مشتریان اخراجی حسابرس، زمانی که در طول یک دوره گزارش، اخراجی ها نسبتا دیر صورت می گیرند و زمانی که رقابت در بازار حسابرسی بالا است، خرید رای با احتمال بیشتری اتفاق می افتد. نتایج ما برای سیاست های جاری مورد بحث در مورد کیفیت حسابرسی و رقابت بازار حسابرسی دلالت هایی دارد.

1-مقدمه

خرید رای تا مدت ها جزو نگرانی های مراجع ذیصلاح قانونی بوده است (U.S. Senate 1976; SEC 1988; PCAOB 2011b)). گزارش کمیسیون تردوی اشاره می کند که تفاوت‌ رای های بین مدیریت صاحب کار (مشتری) و حسابرسان ممکن است انگیزه مشورت مدیریت با حسابرس دیگر را "برای بدست آوردن این عقیده که علاقه مدیریت در معرفی نتایج در روشن ترین شکل ممکن تطبیق یابد" برانگیزد‌ (Mintz 1995). با وجود اینکه تحقیقات گذشته شواهدی را فراهم کرده است که صاحب کاران در خرید رای غیرمشروط حسابرس در بازارهای خارج از ایالات متحده موفق عمل کرده اند، شواهد اندکی وجود دارد که صاحب کاران ایالات متحده در خرید رای حسابرس مشغول باشند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید