Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مقایسه SVC و STATCOM از لحاظ افزایش حاشیه پایداری ولتاژ استاتیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مقایسه SVC و STATCOM از لحاظ افزایش حاشیه پایداری ولتاژ استاتیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Scholarly and Scientific Research & Innovation
سال انتشار
2009
کد محصول
1010471
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
519 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

One of the major causes of voltage instability is the reactive power limit of the system. Improving the system's reactive power handling capacity via Flexible AC transmission System (FACTS) devices is a remedy for prevention of voltage instability and hence voltage collapse. In this paper, the effects of SVC and STATCOM in Static Voltage Stability Margin Enhancement will be studied. AC and DC representations of SVC and STATCOM are used in the continuation power flow process in static voltage stability study. The IEEE-14 bus system is simulated to test the increasing loadability. It is found that these controllers significantly increase the loadability margin of power systems

چکیده

یکی از دلایل اصلی ناپایداری ولتاژ، حد توان راکتیو سیستم می باشد. افزایش ظرفیت جابجایی نیروی راکتیو سیستم از طریق سیستم مخابراتی AC انعطاف پذیر (FACTS) راه حلی برای جلوگیری از ناپایداری ولتاژ و در نتیجه افت ولتاژ می باشد. در این مقاله، اثرات SVC و STATCOM از لحاظ افزایش حاشیه  پایداری ولتاژ بررسی  خواهد شد. نمایش های AC و DC برای SVC و STATCOM در فرآیند جریان نیروی استمرار در مطالعه پایداری ولتاژ استاتیک کاربرد دارد. سیستم 14 گذرگاهی IEEE به این منظور شبیه سازی می شود تا قابلیت بارگیری فزاینده آزمایش شود. مشخص می شود که کنترل کننده ها بطور چشمگیری حاشیه قابلیت بارگیری سیستم های نیرو را افزایش می دهند.

1-مقدمه

در سال های اخیر، افزایش در میزان بار حداکثر مورد نیاز و انتقال های نیرو بین تجهیزات همگانی، نگرانی ها را در مورد ایمنی ولتاژ سیستم افزایش داده است. این طور تصور شده است که افت ولتاژ مسبب برخی از اختلالات عمده است و اقدامات تحقیقاتی مهمی جهت درک بهتر پدیده های مربوط به ولتاژ در حال انجام است. یک بخش بزرگی از این تحقیقات روی جوانب وضعیت ثابت پایداری ولتاژ متمرکز است. در واقع مولفین متعددی، شاخص های پایداری ولتاژ را براساس نوعی تحلیل جریان نیرو پیشنهاد نموده اند. یک مشکل خاص که در این گونه تحقیقات با آن مواجه میشویم، این است که ژاکوبین یک جریان نیروی نیوتن-رافسون در حد پایداری ولتاژ وضعیت ثابت، منحصربفرد می شود. در حقیقت، این حد پایداری، که نقطه بحرانی نیز نام دارد، اغلب بصورت نقطه ای تعریف می شود که در آن ژاکوبین جریان نیرو منحصربفرد می شود. در نتیجه، تلاش های صورت گرفته در ارتباط با راه حل های جریان نیرو در نزدیکی نقطه بحرانی به واگرایی و خطا متمایل می باشند. به همین دلیل، محاسبه با دقت مضاعف و الگوریتم های ضد واگرایی در اقداماتی برای رفع ناپایداری عددی مورد استفاده قرار گرفته اند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





SVC
STATCOM
Voltage Collapse
Maximum Loading Point

ثبت سفارش جدید